今日10點起左身,之後10點幾差唔多到11點
出左街,之後就去左林士德,跟住就去換衫啦...
換完出黎牙sir就到左lu...之後牙sir叫我地出去
熱身,之後我地就出左去一陣就入返去啦~~之
後就到我地比賽啦~~我地第一局win左...但到第
二同第三局就唔知做咩啦~~比完賽之後我地狂比
牙sir鬧...但係算啦~~第一局打得好好地但到左第
二.三局就唔知做咩...不過下場一定要win2比0...如
果唔係唔知有冇得出線...所以下場一定要加油啦~~