今日返到去仲辛苦過琴日,之後就狂咳.喉嚨
又勁痛喎...都唔知想點咁...之後我係到諗點解
我今日要返呢...我個病仲差過琴日...之後我就
同呂小傾你啦~~就算你唔理我都好,我都會掛
住你...但係我想問你牙!!點解你唔肯比多次機會
我牙...我而家係咪令到你好憎我牙...就算係你點
都唔洗呃我話你自己有女啦~~我知你係想我快快
咁忘記你姐...你可以同我講囉...唔需要咁樣呃我囉...
我一聽到之後我而家係到喊啦~~我已經為你喊左好
多日啦~~而家我連我D fd都唔知咩事牙...
P.S.
算啦~~由呢一刻開始你都唔會再當我係fd啦~~
就算我變成點你都唔會理架啦~~我諗我做既野你
知道左之後會叫我唔好為你而做...但係我做唔出...
|