今日8點幾起左身,之後就整野整到9點幾
之後就出左去等粉絲,之後就一齊出荔景,
之後就到左比賽啦~~之後我地初初打得好
好既...但係冇啦啦又差晒...但係算啦~~之
後就比牙sir話啦~~又整到D B龜好唔開心...
P.S.
今日睇到佢日記好唔開心牙...