今日返到去個肚好辛苦...之後又唔比訓喎...
咪唯有聽書囉...之後就到左lunch啦~~我地
去左禮堂睇SaSa表演...睇完之後我地就落返
去啦~~到左放學...要練波,之後狂比牙sir鬧...
勁冇奈囉...之後就算啦~~返到屋企就冇野做啦~~