12.13.14 是我好朋友結婚既大日子........為左籌備今天的工作,一直都有點壓力,因為自己今天也有佈置工作,1日要做2個佈置真係唔容易,如果不是朋友的話,一定做不到,好多時SET野都會係4點開始,5點完成,我要5點完成才能趕去朋友既婚宴,5點幾才到宴會地點SET野,搞得來都要6:30-7:00才完成,都開始緊迎賓了。
下午仲要先去觀禮,所有要準備既野都要係中午前完成,今次真係做到我最後個一分鐘先搞得掂!!!d野多到塞爆左我架車

12/12 是最後衝刺既日子,D野多到做唔完,又因為要做2束感謝花及花球,襟花,為了新鮮,都會選擇晚上才做,比多D時間花花吸水,花飲飽水會耐放很多。
由12/12 早上10點幾至13/12 晚上11點幾, 連續36小時只睡了2個小時,真係人都顛 ,最終趕及早上8點新郎上來我度拎花球,襟花,table list & guest list.........
多謝老公都幫我幫到13/12 清晨既5點。
雖然拖著疲倦既身驅,但今天看著你一步一步行入教堂,真係好感動!身邊幾位好朋友你是最後一個結婚,大家等這一天都等了很久了。
你終於肯嫁了!!!!你一定會幸福呢!!!!



設計左TABLE LIST AND GUEST LIST

仲有非常受歡迎既CANDY CORNER

|