喜歡跟老公周圍試新野食,尤其D小店,今日遇到一間很用心經營既小店,位置非常唔起眼,發現這間店是因為在公司附近,有時放工會經過,喜歡那裡既裝潢,所以一直都想試,難得今日老公接放工,一於去試下,我估因為間店都是新開張,食物款式唔多,待應(我估都係老闆之一)好用心介紹食物及飲品等等,很有禮。
最終選了一個漢堡飽餐,一個PIZZA餐,叫左一杯LATTE,一杯MOCHA,食物質素不錯,看得出很用心.....值得返轉頭