自從上左幾堂花束,插花班,而家閒時都會買花插下,或者特別節日都會插下花,應下節,所以2014開始打算令逄新年都插盤賀年花放係奶奶屋企做擺設。
今年做左一盤紫色撞黃色的花品, 其實紫撞黃 真係幾靚, 我本身都好喜歡這顏色既組合。