Day 3: 早餐 > 游水 > check out > 巴東 > The kee resort & spa check in > 食lunch > jungceylon行街 > big c > dinner > massage > 逛酒吧街 > 回酒店宵夜
今日約左部車12:00來接我地,去芭東市800B
今日要CHECK OUT了,一早起身食完早餐再游返個早水就要執野離開了,呢間POOL VILLA的確唔錯,不過真係留2日就夠了,這裡附近太荒蕪,留得太耐真係會有D悶
坐車出reception check out
一早BOOK左車約左12:30到酒店接我地去芭東間酒店, 11:45 CHECK OUT 點CUT,酒店Reception都好簡單,check out過程非常快....

由酒店去芭東都差不多要一個鐘,去到酒店未上得房住,唯有放低行李就出去搵食.......蝦子餅帶左我去食雞飯......
食完就去左個街市行下,呢個街市地下有好多海鮮,蔬菜買,買左既海鮮仲可以拎上去2樓即煮即食.....仲有雜貨鋪買手信
行完街市就去 jungceylon行街,行下big c 買手信,買完就拎返酒店擺低d野就再去開餐......(真係一日到黑都係食)
今次係芭東入住既酒店叫 "the kee hotel", 都係jungceylon同酒吧街,之前honeymoon都係住呢間,地點好方便。
由於今晚book左massage,所以早d出去開飯,諗住早d食no.6冇咁多人,點知去到見到已經勁多人排隊,結果食左隔離個間泰菜,都不差喔!
食完就去按摩,按摩店有車安排接送,回程時叫佢送返我地去今早個街市附近,原來街市個度夜晚係變左另一個世界,街市出面條街會好多街邊檔,好多野食,好熱鬧的。
除左已煮好既野食之外,仲有新鮮海鮮,即叫即整。
呢個伯伯既串燒大排長籠,串燒好大串,好平,味道唔知點呢,我地剛食完野太飽,所以冇試,佢好似只有3款,豬/牛/雞揀,我見佢有d都買哂
行完夜市就返酒吧街行下......呢條街跟我4年前來既時候都沒大變化,唯一既唔同就是多了很多強國人........
行完就返酒店食宵夜,係big c 買左包小菠蘿同芒果糯米飯.....好味^3^
|