十分期待明天既泰國之旅, 好想去JJ MARKET,好想食魚旦粉,好想食海南雞飯.......
好想買好多好多野......今次得25KG行李加14KG HAND CARRY, 希望夠用.....我要盡量控制自己先得
玩完返來就要努力寫返D旅遊BLOG.....仲有個沙巴之旅同九州之旅都仲未寫.....要加把勁!!!!
加埋曼谷即係有3篇旅遊BLOG要寫.......