My little world
我的小小天地,記錄自己既生活點滴,遊記分享,寵物趣事等等!
夢想: 環遊世界及為毛孩出一份力!
Minnie903
暱稱: mini minnie
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
蝦子餅生日
見心臟科醫生
迷你冬瓜盅
DIY相簿第十二頁
DIY相簿第十一頁
文章分類
全部 (155)
寵物世界 (3)
韓國LA ROSE 玫瑰鍋 (3)
Gmarket (2)
MY DIY (13)
"風"味小食 (6)
生活點滴。飲飲食食 (14)
自家廚房 - 家常小菜 (19)
自家廚房 - 甜品、小食編 (8)
行山分享 (3)
我家寶貝 (8)
花花世界「花束」 (6)
花花世界「插花」 (6)
旅遊 - 2014/05 日本沖繩 (7)
旅遊 - 2015/01 泰國布吉 (6)
旅遊 - 2015/05 日本九州 (9)
旅遊 - 2015/11 泰國曼谷 (7)
旅遊 - 2016/03 台灣高雄、墾丁 (10)
旅遊 - 2016/05 泰國曼谷 (1)
淘寶樂 (1)
未分類 (23)
網站連結
Wishing you blog
Wishing You Facebook
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 71
今日人氣: 4
累積人氣: 19861
« April 2018 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed
2015 年 12 月 29 日  星期二   晴天


日本九州7日6夜之旅(DAY 4) 分類: 旅遊 - 2015/05 日本九...

DAY 4: 早餐@御宿仙壽 > 去B-SPEAK取蛋卷 > 黑川溫泉 > 大觀峰 > 草千里 > 阿蘇山西站 > DINNER@釣船茶屋 > 住西鐵博多

今早起身睇下個由布岳日出,就出去食早餐,早餐我地分開3張檯食,對住由布岳個景,好舒服,早餐都好精緻同豐富,實在令人回味!

簡單既reception, 隔離就係早餐既地方

 

食完個早餐就最後衝刺,浸多次溫泉就準備離開了.........真係好唔捨得由布院,係呢度好舒服......又多好味既小食

離開由布院之前再去左B-SPEAK拎尋日訂既蛋卷,再泊底左架車一陣,去最後衝刺買手信.......

 

仲食左尋日冇食既可樂餅.....來到呢度真係日食夜食,不停食.....

逗留到11點幾就出發去黑川溫泉了,由於尋日已經訓左晚溫泉酒店,而今早亦都浸左溫泉先出發,所以去黑川都只係遊覽,不打算再玩溫泉

黑川溫泉既位置其實都比較偏僻(我覺得),如果唔自駕要自己搭車的話,都唔算太方便,而個度除左周圍都係溫泉旅館之外,食野同買野既舖頭都比較分佈得散,唔會好似由布院咁,有條街可以慢慢行,而呢度既建築物,真係間間都差唔多樣咁,如果呢度同由布院相比,我比較鐘意由布院,但如果喜歡勁浸溫泉既,黑川溫泉就比較岩,因為呢度有個"入湯手形"既牌,比錢買個牌便可去任何3間唔同既旅館享用溫泉。

去到黑川泊好車後就先食一條朱古力蛋卷,蛋卷質感都幾鬆軟,D CREAM都好食,不過就唔覺有朱古力未,我覺得原味好食D

基本上係黑川都係斜路多,上斜落斜

貪得意,玩下足湯

 

顏湯....

係呢度又試左幾款出名的小食.....又食......

第1間: どら焼き屋 どらどら
必食銅鑼燒,即多啦A夢最愛既豆沙餅,這店的豆沙餅非常有人氣,聽說豆沙餅的饀料是用北海道大納言最高級的紅豆「雅」製造的, 每個200円, 食過真係唔錯,現在也很懷念!

 

第2間: パティスリー麓
必食泡芙,未見到間舖就已經聞到香味,真係聞不虛傳,又香又好味

 

行完黑川就要去下一景點~~ 大觀峰,今日天氣真係麻麻,天陰陰,沒陽光,所以去到大觀峰真係超級凍,又超大風,短衫短褲既我,真係中哂招.....

雖然超大風同凍,但玩下玩下都玩左好耐.......

 

係呢度瘋狂吹風完就趕住去草千里同阿蘇山西站,其實一早我地係冇諗住去阿蘇山,一來本來非自駕,二來阿蘇因為活躍,封左山,又上唔到去,不過蝦子餅覺得竟然來到呢邊,冇理由唔去一去,到此一遊都好,所以最後決定去......

但唔知點解之前上網搵左草千里個MAP CODE唔岩,一開始入GPS都覺得有D唔對路,方向雖然岩,但個終點唔妥,但車又開左,GPS改唔到就行住先,最終搞左好耐唔知兜左去邊,跟住要用手機GOOGLE搵阿蘇山西站個MAP CODE,搞左一大輪先去到,所以去到都比預期晏左,搞到好趕......一路上阿蘇火山既路都冇乜車,可能因為晏,越近就越聞到D硫磺味.......來到呢度先發現,頭先係大觀峰都未算大風,係阿蘇呢邊D風勁到呢.....D風可以吹到架車度門自己關.......真係落車一陣已經頂唔順要返上車......吹到個人都唔係好企得穩

地下黑色既不是臘青,那些全是火山灰......

睇完阿蘇山就回程返博多晚餐,今晚BOOK左位7點食釣茶船屋.....由阿蘇返博多行高速需時2個鐘左右.......

終於都試到這間特色餐廳.....係呢度可以自己釣魚,釣到既魚可選擇幾種方式去整.......自己釣既價錢會平過就咁order
呢間餐廳都幾大間,除左最特色既就係餐廳中間有2架船型既座位,另外仲有D包房,房隔離玻璃出面就係魚池,所以坐房都可以釣魚,另外又有2樓座位,所以其實都幾大........不過今日我地唔算多人

 

除左釣魚,仲有龍蝦,螺

最終我地成晚釣左3條魚,chok左一隻龍蝦....一餐晚飯食左3條鯛魚,真係第一次,自己釣就2380円+tax,order就3200円+tax

第1條一半魚肉做刺身,另一半整左個粥

第2條用鹽燒去整

第3條用醬油去整

龍蝦用鹽燒

另外再叫左壽司拼盤,牛舌,天婦羅,鮑魚,尤魚刺身,海螺等等

其實呢餐唔算平,不過幾過癮,有得食,有得玩........

食完就返酒店休息lu......

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 Minnie903 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]