很久沒行山,新的一年,希望從拾行山這個活動.....
坐言起行,2016第一炮,由大埔頭經九龍坑山到鳳園為終點,全長大概3小時
由於這路線不是太長,所以選擇晚一點出發,大概1點到達大埔頭村準備出發
出發......

沿途並沒有太多花....

行左十分鐘左右到左第一個亭....沿途都經過幾個亭
準備行去對面既山路
今日行呢條係衛奕信徑

亳宅康樂園

開揚景觀

避雨亭

呢段路好特別,每隔一段都有d欄係度
上到平路有石春路
跟住就有一段比較爛既路
我地要經過幾個小山頭先到圖片右上角那個塔.去個塔之前要經過條又直又長既梯級,係整段路最辛苦既
呢條梯級有差不多300級....真係頂唔順,分開左幾次行,中途要休息一下

回頭望見剛走完既那3個小山頭
望見他鄉.....
這裡有分叉路,左邊去沙螺洞,右面係流水響水塘/九龍坑老圍,因為我地終點係鳳園,所以行沙螺洞方向

14:35pm,到塔了.....

過左個塔就開始下山了

回頭望.....剛才那個塔已變得很渺小

下山見到大埔工業村,鳳園同嵐山

由塔頂到鳳園蝴蝶保育區用左1個鐘左右,15:35到達,係度睇下花影下花

經過左鳳園蝴蝶保育區再行出去冇耐就係嵐山了,我地係右面那條路行返出來, 16:00完成!
係呢度等20p van仔出返大埔火車站,好方便!

今日天氣不是太好,天陰陰及有霧,不過勝在冇勁太陽,但依然好熱,出哂汗.....
行完個300級樓梯......真係要抖返一個星期先得......
其實呢段路不是太辛苦,但太耐冇行過山,對腳未能適應
|