約左個幾月,終於都約到呢餐細佬既生日飯.......由於個排天氣勁凍,得十度以下,咁既溫度最好就係打邊爐
亞妹朋友介紹一間新的火鍋店,叫新南苑....原來呢間餐廳只是剛剛開業10日左右,還是試業階段
因為還是試業中,佢都幾優惠,我地叫左個海鮮半放題套餐,按人頭收費,每人$258,新張期內仲有象拔蚌刺身送

套餐包括:
雞煲一個
火鍋一個, 而佢既火鍋湯底都幾特別,有別於平日食開既湯底 (我地叫左個水魚湯底)
海鮮拼盤一個, 拼盤有元貝/象拔蚌/蜆/聖子/尤魚/鮑魚/海蝦/龍躉/蠔
某d火鍋類配料係任食
試業期內手切牛頸脊都係任食,佢d牛頸脊確實唔錯,還有海蝦都有得任食.......
甜品 (3.6牛乳燕窩燉蛋白或燉蛋)
五花茶及汽水任飲
整體來說,由於新張有優惠,真係幾抵,仲要好好service,我地7人都有間房坐,我見隔離房4人都有房坐,房又冇min charge,幾好
食物質素都不錯,牛頸脊好味,海蝦都新鮮

飯後仲有生日蛋糕,好飽喔!

|