My little world
我的小小天地,記錄自己既生活點滴,遊記分享,寵物趣事等等!
夢想: 環遊世界及為毛孩出一份力!
Minnie903
暱稱: mini minnie
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
蝦子餅生日
見心臟科醫生
迷你冬瓜盅
DIY相簿第十二頁
DIY相簿第十一頁
文章分類
全部 (155)
寵物世界 (3)
韓國LA ROSE 玫瑰鍋 (3)
Gmarket (2)
MY DIY (13)
"風"味小食 (6)
生活點滴。飲飲食食 (14)
自家廚房 - 家常小菜 (19)
自家廚房 - 甜品、小食編 (8)
行山分享 (3)
我家寶貝 (8)
花花世界「花束」 (6)
花花世界「插花」 (6)
旅遊 - 2014/05 日本沖繩 (7)
旅遊 - 2015/01 泰國布吉 (6)
旅遊 - 2015/05 日本九州 (9)
旅遊 - 2015/11 泰國曼谷 (7)
旅遊 - 2016/03 台灣高雄、墾丁 (10)
旅遊 - 2016/05 泰國曼谷 (1)
淘寶樂 (1)
未分類 (23)
網站連結
Wishing you blog
Wishing You Facebook
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 71
今日人氣: 7
累積人氣: 19879
« April 2018 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed
2016 年 2 月 4 日  星期四   晴天


賀年食品《炸油角》 分類: 自家廚房 - 甜品、小食...

每逢新年同事都會整迷你角仔拎返來比我地食......我覺得細細粒咁幾好,容易食又冇咁漏......食左幾年,今年掟起心肝自己試下整

上網睇YOUTUBE見到幾條片教,跟住試做,點知第一次失敗左,個粉搓唔起,好痴手,完全失敗

跟住再問同事點整,最終用同事個方法搓粉,用粉+油+水去搓,尋日終於似樣.....

不過包包下都開始有D冇心機,覺得自己包得唔靚,但又估唔到炸完之後又幾像樣,食落又幾好味WOR.....

拎左比同事試,同事都話不錯,係個皮有少少厚同唔夠脆,不過係可以接受,第一次整算係好成功,而且仲覺得包得幾靚......

真係太開心啦......成功左了就可以生產多D,等親友來拜年時用來招呼



 






訪客留言 (返回 Minnie903 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]