今年成功試做炸油角,咁就大量製造左150隻比親戚朋友試下,大家係FB已經見到我整角仔,但原來大家都估唔到我整既角仔係迷你版
其實我鐘意細細粒既角仔多過係市面常會買到既個種SIZE,細細粒,咬2啖就食完,又冇咁漏
做角仔既份量其實都好隨意,因為我分開左幾次做,每次大概120-150G中筋粉,加少量生油及水,如果太乾就添水,太旱就加點油,暫時都未掌握到個Stardard份量,而芝麻同椰絲就用左幾茶匙,炒一炒再加糖同花生碎,花生我係買鹽焗花生
這一批是蝦子餅包既,佢既STYLE同我包既好唔同
這些是我包既

|