眨下眼就放完新年假,5天連假話咁快就完左......真係唔捨得 今早勁唔願意起身返工......明顯今天都較少人返工,平日爆到滿既港鐵竟然有位坐
不過返到公司附近就慘了,好多食市都未開工.......真係想食個早餐及午餐都好難.......
而公司都只有一半人返工,所以開年飯都未有得食住......要等齊人d wor......要等到年十五先食......
今日係公司都係勁hea.......返工等收工,大家都仲係holiday mood