適逢母親節,星期六去奶奶屋企食飯,咁岩妹妹給了我十幾個paul lafayet的碗,所以做左一批焦糖燉蛋及蛋白燉奶做飯後甜品….我第1次整咁多,由於焗爐每次整唔多,所以要每次分開焗同蒸,而且要分2次整先整得哂 14個燉蛋+2個蛋白燉奶….點解咁得意會有2個蛋白燉奶,因為整焦糖燉蛋主要用蛋黃,咁多左6個蛋白,我就用左2個蛋白同來做甜品,另外4個蛋白用來試 做新菜~~蛋白花雕蒸蜆
今次用雲尼拿籽代替雲尼拿精油



蒸好/焗好就放涼,燉蛋左邊係蒸(較淺色),右邊深色係焗,最底2個係蛋白燉奶

今晚好豐富既甜品,有14個燉蛋,2個燉蛋白同識人先買到既拿破倫蛋糕

|