今朝準時起身``yoyo``
但係整整下…
遲左5mins…叫super lover起身..-__________________-
之後入門口…呂sir毛啦啦叫停我…嚇死-w-
叫我去咩咩急救…不能Dance了…/_\``
去3B聊天..=]
kitty封信好好睇<3
早會…敖老師串嗎???
3B太小人……\ 3 /
R&E….我好高-V-
eng……thank you荼包佬..xDD``
recess…吾G做左D乜……囧
chin……食到好飽-v-
recess…打手板….AV Lo is crazy woman..!
maths…同Mr.Li玩打手板…贏到冇引…xP``
我蠃晒…….!
quiz…我去到最尾先記得點計…/ 3 \
未做晒丫…我識做嫁...媽…………………………………………..
lunch..3B..<3
打手板<3
玩傻我..xD``
我自己講野好有問題…-V-
笑到我同聰痴線..xD`
吾好再笑…笑左幾分鐘囉我地…乜事…?
吾該死人聰…tang siusiu…大妹...杰..鎧..吾好講出去..Plz,,
比你地升到中七!!!!!!!!!!!
比人打到爆晒血管…
我同Mr.Li玩…我蠃晒,,
但係同其他人玩…輸到你丫..-______-
thank you yuC的炒飯…好好味..-V-
thank you chung借本書比我..<3
i.s….成堂睇聰本書..好好睇=]
放學…去3B…走走走…wif big head …tang siusiu…大妹
之後找娘then歸家…
**s0r``Super Lover…冇等你…/___________\
頂頂頂頂頂……
吾高興….真係嬲嬲地…/_____\
**The End…**
p.s..Miss Ng..Happy Birthday...<3
|