一返到學...見到Kitty,,大細聰,,宗,,宗少,,陳煜霖...
有條寶貝..
超核突-3-
玩人..xd```yuC比我地玩到....哈哈哈哈X]
好核突,,彈左D液體出泥-^-``
我既早餐變壞了。
一入到課室,,發現冇帶電話...頂\ 3 /
chin...講講下...講左history.......-0-``
少倩離題離得最過分既一次......摺♥♥ <3
recess...見到Av lo..送晒14隻♥♥比佢=]
14歲....吾好再kai落去!!!xD``
eng....訓,,作文,,抄的。
recess....唱生日歌比Av Lo聽..xP``
好正: )
i.s. 比Mr.Li一個水樽扑落個大頭到/___\
有仇報仇-V-幫好多人報晒仇*3*
lunch..同kennie,,wasabi..chung..hong去我屋企,,
我鬧人,,人鬧我..xDD``
wasabi驚貓好好笑...哈哈哈..xP``
我碗面最正<3
老鼠BB屍/_______________________\
爆核突..............-^-``
遲到..........-3-
朗源好男人...肥希大情人,,哈哈``
痴線..oh!balabalabala..bu~XD`
p.t.h...../_________________\
撕爛左2個♥♥;<
算/ 3 \
maths,,~!@#$%^&*()_+| ../_____\
放wif 壽星婆,,Sarah,,yuki,,rachel..
yuki,,rachel走了...壽星婆走了,,Sarah走了......
孤令令(某人肯定話我低死-^-)
米奇<3
同tang siusiu一樣=]
Av Lo 生日快樂J
Halloweeen 快快樂樂J
|