1/11
被逼去畢業禮-_________________-
沖左個靚涼就出去搵AV,,問佢借野…
約左kennie,,
之後join埋♥
杰同MK,,
飛的,,MK請-V-
摺♥``<3
去hall個陣..話有架車去左屯門…
搞笑…-V-
事後先知係2A..xDD``
去到…小蓮好靚♥..<3
坐上面…好高-3-``
2E有條友畏高….驚到喊-0-“
之後坐晒下面..分開左2D班/____________________\
同親愛的男男坐…-3-
之後同kennie,, ♥杰,,MK走…
2/11
i.h……..摺♥..<3
recess…送晒D♥比人,,,// 3 \
hist..分組…同♥ 杰.,,,彤彤,,,細聰一組<3
康康拋下我-________________________-
thank you 彤彤既hand cream♥
recess…???
comp…周sir冇返..文惠代…摺♥…<3
p.t.h…………=]
lunch,,係2D食…第一次…=V=
比翠翠話…-V-
我同康不停地講”國語”…xDD``
去榮光堂練歌…部琴狂走音-V-
eng,,同Mr.Li偷食<3
放學問鄭教借左小禮堂♥
好好玩…
5點幾走..=]
米奇爛了/_________________________________\
3/11
8點幾tang siu babiii叫醒我<3
thank you``♥
沖左靚涼<3
阿爸車我去聯和``
等左一陣…Sarah和tang siusiu也來了J
我記得跳舞了♥
Miss遲到8mins…..
狂轉…轉轉轉…轉轉轉…轉轉轉…
我隻腳狂打到個地下../_______________________________\
仲成日格格聲-___-
跳跳下,,,有時同Sarah狂笑…我隻腳踩到tang siusiu隻手又笑
同佢地一齊真係成日笑♥
之後搵娘…
去沙田……
悶悶悶…
歸家。
4/11
Mr. ♥ 明天就壽星了.. <3
``♥517 mi s s 豆 豆 <3
|