今天上堂又勁眼訓
仲頭痛
可能唔夠訓掛
放學考普通話殷別試
有一D唔識做
但係都希望可以PASS啦
因為我會考要考普通話
考完殷別試就回家了
之後同細佬上英訊
想報補習班
但係又唔知補邊間
煩 煩 煩