30-31/10
中學生涯中的最後一個6運會?
對今年的賽事竟然有感到緊張..
驚呢樣驚果樣..
結果都變得未如理想..
不過,唔緊要la~just for fun!!
完左之後去左十下十下..
我真的有這麼大聲嗎?
玩到比人鬧..=.=
其實都幾唔据..
換著以前的我,一定唔會就咁算,
事實係我變左。
其實如果有得簡,我寧願做回舊日的我..
即使是一個會令人印象差,會被人標籤的人,
但果陣真係最開心..
無論學業上,朋友上,都係..
至少不用好像現在咁,每天都要看一些記不入腦的notes..
很厭。
------------------------------------------------------
很煩很煩很煩!!
真的很想大叫一聲...徹底的,把所有東西都叫出來。
我唔明白,,妳們是什麼..
把相放上facebook本是一件平常的事..
為何也可以弄得這麼僵?
我知道有時d樣衰相放左上去會好唔想..
不過唔中意的話其實係可以講,我會del
係講而唔係鬧..
咁既語氣同我講其實我真係好無奈,,
好似已經斷定一切是我錯了這樣..
可笑的是,即使是大合照,
3言兩語便表示了放相的權利會被剝削..
攪不懂!
何時才會成熟起來?
今天後,我只會放自己的相上facebook,再不涉及妳們了,
相信這是一個滿意的答案,
我真的很怕 煩。
明白了、認清了更多吧?!
|