2012/1/6
今日好凍牙..凍到唔想起身番學..
但系我教左成4個鬧鐘先識醒..西利..
今日FA TEST..覺得還可以吧..因為天才波MODE
原本夜晚打波既..點知凍到傻左..
最後都系取消左..
系屋企食羊腩煲..hoho食喔..
THE END!!!
2012/1/5
今日好凍牙!!凍到我遲到唔識醒番學..shit
訓到10點幾就拿拿聲趕番去學校..
一落到樓下好似去左北極咁!!!
番到學校好乖咁聽書..因為都就黎考試喇..比心機..
考完就可以去玩架喇.爽..
3點半放學就拿拿聲搭車反屋企..番到屋企即刻拎FA
CASH FLOW..希望聽日考得ok喇!
p.s:番教會真系一件開心既事!!