blog上 支持向肥馬拜兩下 祝重震江湖!
今日一朝早 起身 來了一陣突如其來 豪不留情的 寒風 吹來
原來有條柒碌 上左
名:肥 叫:馬 "3級犯"
厄我吾去得 打藍球
罪該萬死! 簡直 怒氣衝天!
果時 俾條粉腸厄左 真定假 <咁醒目
其實 依家 的我 是眼瞓到 極點
但沒辦法 又要打藍球 所以要一早起床
做 功課 嘔緊字 now
諗諗下 都係打機好 吾阻大家
---------------------------------------
健康就是財富(oo)