| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 28 日 星期六  |
| 2008-06-28 |
分類: 未分類 |
身在暴風雨當中
經過由朝吹到晚,
終於俾我諗到,
沒有人可以抵擋
這低能的方法
就是 山風扇
真係低能白癡夾無聊
果時真重蠢到攞左張"被"黎卷住自己
俾牙媽嘈我 槍斃我
真係覺得自己係咪無野做-口-
搵野黎搞 覺得自己 好 傻 好 天真
好新GE感覺! 睇大結局啦,好感人了
|
|
|
你好無聊^__________^'' 大結局`好睇!-x-
|
|
|
KwaN=] 於 2008-07-03 06:48 PM 發表:
我又槍斃下你先=] 估下我係邊個0.0'' 估冇禮物-3- 哈哈'' 提下你[[之前同你傾過msn]]
|
|
|
aHcI 於 2008-07-02 05:45 PM 發表:
c0mmEnt'' 加左你好友{ 不介意吧?!
|
|
|
-``cm!}} 又一個{天真禧}了!! 真的很傻@3@
|
|
|
CM速遞公司~" 呢位"身在暴風雨當中"ge先生... 有位小姐留左個cm俾你丫~~ 麻煩你簽一簽收丫^^" 歡迎下次光臨丫~~~~"
|
網主回覆
喔!~
好牙!
(申手接住)
(驚訝的看著)
說道:你寄錯了!!
這是速遞公司的大忌!
你是新人吧!?
努力牙! Posted at 2008-06-30 12:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
魚xX 於 2008-06-29 01:40 PM 發表:
cM=]
|
網主回覆
謝! Posted at 2008-06-30 12:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|