cursorshelp cursorshelp
▩MR♥ Lui▣
HI^^"
♥天使!? 我不是....
♥♥惡魔!? 沒有那麼快吧!
♥♥♥我, 只是一個平凡人。
♥♥♥♥welcome"
Mrlui
暱稱: Mr╭ lui
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
一陣打波
開學喇!?
返來了
2008-06-28
妳好!
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 161
今日人氣: 1
累積人氣: 1417
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 31 日  星期一   晴天


做飯><" 愉快 分類: 未分類

^^" 我今日第一次 煮 (飯)

步驟:洗米, 洗 3 次

      放入飯煲到 按一個制

步驟好 複雜牙!!!   記左好好耐~.~" 好耐   ----------------好耐----------------好耐

 好似 淋左d~.~  家姐食到喊~ 

終於感覺到 俾人 踩 煮得難食的 滋味~

媽媽  很辛苦~.~"   (每天 被我們 兩隻野  踩)

對唔住~.~"

     明天是我地第一堂 ge游水堂

好多人都唔想游....但係我始終問唔到結論   為什麼呢0_0

 其待中....................---------------------

琴日,,我都係第一次 識燙 3 0_0"

媽媽教完我燙3 先知道   慘la   以後 要燙3都搵我~~

我終於知道呀媽教我的目的了----------

 

 






訪客留言 (返回 Mrlui 的日誌)


虫虫-** 於 2008-04-20 09:17 PM 發表:
你好廢牙''..
我小5都識啦..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好意思l0r/_\"
 
最多俾你打手版
Posted at 2008-04-21 08:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



傻婆一個 於 2008-04-02 06:52 PM 發表:
Cm=]]*
哈哈...煮飯有咁辛苦咩?!?
禾成日都要煮飯俾丫哥...
所以慣左lu...^^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

0-0    俾個叻你
Posted at 2008-04-02 09:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Mrlui 於 2008-04-01 07:04 PM 發表:
你地咁衰嫁.. D 米好可憐 俾你地食好好嫁啦...重要去用水浸佢地..我唔忍心咋
XD ....XD.....XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



laupuiin 於 2008-04-01 06:53 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-04-01 07:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fonghinyu 於 2008-04-01 06:25 PM 發表:
CM :]
洗米?
你而家先識牙-.-
好得人驚喎’’
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無辨法la~. ~  人頭豬腦   嗚嗚嗚
 
邊似得你咁叻~~  嗚嗚嗚
Posted at 2008-04-01 06:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]