今日.下雨
我的fd子 ~.~ 有雨傘唔開
搞到禾 個頭 濕哂\_/
我問佢點解 吾開
佢話 濕下唔緊要啦 麻鬼煩/_\
/_\ 衰人 都不是(自己人) 來的
不過 點都吾夠琴日濕
果d揀直 係 洗完白白 唔抹"身"< 方姐教禾打架 xd 多謝><"
琴日 第一日 入踢球隊 發現好多粗口 /_\
你知啦 我唔講粗口家嘛
以後 我講粗口,,都係足球隊d人教嫁..唔關禾事呀 知道嗎^_^??