一朝早 十一 點
咁早就要 出街 麻鬼煩~
話要去睇我大舅舅 的 GrilFriend~
關我鬼事咩 超低能 勁好笑
洛緊雨嫁ma~
去左 mong kok
去到 個個 攞 架餐~(雨傘><")
個個斬斬殺殺~
幾血腥牙~
行一步 阻住左 行 兩步吉死左
我現在先發現 mong kok d人好暴力~唔岩我 岩tong jaj

幾暴力牙~ 之後去左朗豪方~ 見到呢舊 石
我要推薦 ge歌係 (做人別太cnn)
因為西方傳媒cnn太過傻同天真~
現在 中國咁強大~重話中國是一幫蠢貨~
道歉!!道歉!!道歉!!道歉!!
|