cursorshelp cursorshelp
▩MR♥ Lui▣
HI^^"
♥天使!? 我不是....
♥♥惡魔!? 沒有那麼快吧!
♥♥♥我, 只是一個平凡人。
♥♥♥♥welcome"
Mrlui
暱稱: Mr╭ lui
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
一陣打波
開學喇!?
返來了
2008-06-28
妳好!
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 161
今日人氣: 0
累積人氣: 1418
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 2 日  星期五   晴天


XD 疑惑 分類: 未分類

琴日媽媽藉機會 來個 行街街( 悶 到 嘔泡泡)

 死左去  身體檢查!(藍田)

見到  啡V多 我的同學~ 妒忌 呢^_^V

好好彩GE係  我戴左PSP~

去到唔哂睇人挽~

果然去到 個個 攞住GE 唔係 PP  就係NDS~

千萬不要 充動 到 戴 埋PS2  ~

最多 下次去我俾你地戴........WII~ 我勉強同你挽0_0V

跟住 D牙嬸   走去 數有幾多人有挽.成排L0R=)係到呻:(依家D後生仔幾好)

跟住有個中年人士    即刻   露齒~幾開心牙

可能 以經準備  買多幾部~

到到 最尾 見 醫生~唔哂 睇 私人部位~

我立即 神采飛羊~(隻羊 咁飛法  唔死都有肉啦)

做人即刻有返目標.立即想傳遞 火炬(講下嫁咋,如果係RAIN 傳俾我,我就考慮下)

 陪媽 行街 ;

都唔係矛收穫 買左 衫 同 帽子

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 Mrlui 的日誌)


青 於 2008-05-05 10:44 PM 發表:
我都知你行得正...企得正...
仲好似"一碌柱咁高"
你D明病都幾明下..
Dr.kong只係俾你D明病既人著...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯~我都知你知我
 
行得正 企得正wo
= ="
當然.
 
那就不是了~因為 我見過有些明病的人
無dr.kong著嫁^^" 知識拉廣多點吧~ 大            姐
 
 
Posted at 2008-05-06 09:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



青 於 2008-05-04 06:50 PM 發表:
細路..你身體檢查牙...
點牙...有無d咩"暗病"(我吾係要咒你,只係須路問下)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

大姐~我係身體檢查~
 
我懷疑我無打 我去身體檢查l0r~
 
 我行得正 企得正~(因為 著左Dr.kong)
 
我光明正大~
 
唔怕話你知,,,,,,,,,,,其實   我  我,,,,,,,,,,,,,,我有明病/_\
Posted at 2008-05-05 10:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



laupuiin 於 2008-05-03 05:48 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-05-03 08:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



傻婆一個 於 2008-05-03 01:06 PM 發表:
我有哇...- -"
你冇嗎...
唔公平丫..嗚~/\~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

0_0" 嗯!
 
對-你- 很唔公平~!
 
 
 
 
Posted at 2008-05-03 08:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



傻婆一個 於 2008-05-03 12:44 PM 發表:
Cm=]]*
身體檢查?!?好耐冇去lu..
D醫生好變態嫁...
又睇你私人部位..
又幫你打針...
哇...牙媽丫~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

0_0"  嗯
 
我極度同意你的講法
 
有打針嫁!?
Posted at 2008-05-03 12:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]