公告版
  以後如果我唔係free的話,我都唔會打日記嫁啦!!!

<∮歡迎光臨~我的日記∮

----------------------------------
              
 
↓下面個兩段片,大家一定要睇呀!!!↓
睇完就留個言,表達下有咩感受啦!! 
NIKEMAN
暱稱: Keroro~
性別: 男
國家: 其他國家
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
由百人一株贊助提供:...
由Edith贊助提供:我的...
由a grade籃球贊助提供...
由causeway bay贊助提...
由七絃琴行贊助提供:...
文章分類
全部 (161)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MY XANGA
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 161
留言總數: 48
今日人氣: 1
累積人氣: 1981
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 8 月 21 日  星期一   晴天
   
由sugus贊助提供:我的日記

今次係最後一次返BritishCouncil,

我地臨走之前,阿sir會派一張証書.......

我就係A-&A啦!!!

今次放學之後,

冇同家姐去街,

係因為佢要去返St.John

我返到屋企,

做左一陣野,

用左一陣電腦,

咁就食dinner啦!!!

 

我係喺︰2006-08-21 08:48 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 8 月 20 日  星期日   晴天
   
由皇廷酒家贊助提供:我的日記

今日約左舅父飲茶,

12:15-2:45..............

飲完就去左"百老匯"睇電腦for sister。

睇完就離開"新世紀廣場",

去左又一城,

去完就去九龍城買野&食糖水........

食完糖水就返屋企啦!!!!

 我冇即日打返日記係因為我琴日唔free,

所以移家打返(不便之處,敬請原諒)

我係喺︰2006-08-21 08:38 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 8 月 19 日  星期六   晴天
   
由中國女排贊助提供:我的日記

今日留左係屋企食lunch(好少可~)

食完lunch,睇左一陣"2006年世界女排大獎賽",

聽講排球隊都有去睇喎!!!!!

4:15係屋企搭車去學琴,

 4:00去到,

∵老師遲左,所以今日學耐左少少......

我學完之後,

同家姐去左又一城,

我地7:00就返到屋企啦!!!!!

我係喺︰2006-08-19 08:44 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天
   
由"百老匯"贊助提供:我的日記

今日差d遲到(返去上堂)

但係喺開始上堂前3分鐘,

剛剛趕到...........

今堂係尾二個堂啦。

放左學之後,

我同d同學搭MTR,

我係太子站落,

要行好遠先去到新世紀廣場搵家姐。

我地行左一陣百老匯,

行完就去左食下午茶------Strawberry  Forever

食完之後,又上左去行街,去左影貼紙相,

影完就去左買m記,買完就去搭車返home啦!!!

返到home,我地就即該食買返尼d野......................

 

 

我係喺︰2006-08-18 08:36 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 8 月 17 日  星期四   晴天
   
由se7en贊助提供:我的日記

睇左成朝電視,

睇完就用電腦,

跟住食lunch。

食完之後,

本來會補習o既,

但係老師話唔得閒,

所以就去左下一個星期啦!!!!

成個下午,我家姐要睇下出左成績未,

所以我就冇用電腦啦!!!!

但係到移家,個成績仲未出 ~!!!!!!

我係喺︰2006-08-17 08:41 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]