公告版
  以後如果我唔係free的話,我都唔會打日記嫁啦!!!

<∮歡迎光臨~我的日記∮

----------------------------------
              
 
↓下面個兩段片,大家一定要睇呀!!!↓
睇完就留個言,表達下有咩感受啦!! 
NIKEMAN
暱稱: Keroro~
性別: 男
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
由百人一株贊助提供:...
由Edith贊助提供:我的...
由a grade籃球贊助提供...
由causeway bay贊助提...
由七絃琴行贊助提供:...
文章分類
全部 (161)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MY XANGA
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 161
留言總數: 48
今日人氣: 3
累積人氣: 2003
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 7 月 15 日  星期六   晴天
   
由KCP贊助提供:我的日記

我地今日1:30先出門∼去左 何文田  食$海南雞飯$,

食完就去左屋企2玩∼玩玩下,

無端端個警鐘響喎,跟住就開始有D煙味,

咁我地就即刻行樓梯落去∼行左"27"層.......行到我腳仔軟.........

行到落去後∼先知到原來係有人煮lone左野..........無奈

我地就搭lift上返去一陣∼去到3:45,我地就去左九龍城,

我要學琴........我下個星期六就轉左係4:00開始學∼方便好多啊!!

我係喺︰2006-07-15 08:38 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天
   
由小生伯伯贊助提供:我的日記

我今日冇出過街∼

食完lunch一陣,我個姑姐尼左∼
我同2個表姐/妹就用電腦..........
去到4:17佢地就走左啦!!

我係喺︰2006-07-14 05:50 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 7 月 13 日  星期四   晴天
   
由KFC贊助提供:我的日記

本來已經打左嫁啦!!(今日日記)但料唔知點解出唔到

我今日少左用電腦∼俾家姐用晒!!

本來諗住出街嫁∼但係太HOT啦!!

咁我地下午就叫左KFC外賣.....
都幾好味∼

原來阿lo都有食∼唔知仲有冇人有食呢??

 

 

我係喺︰2006-07-14 02:42 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
由KFC贊助提供:我的日記 傷心

今日好少左用電腦,俾我家姐用晒∼

我地本來想去街嫁......但係太hot啦!!所以冇去∼

咁我地下午就叫左KFC外賣食.....原來阿Lo都有食∼
但係佢唔係叫外賣∼唔知仲有冇人有食呢??

 

我係喺︰2006-07-13 05:21 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天
   
由阿Chris贊助提供:我的日記(補)

我今朝比平時早左起身∼∵要地去阿Chris's home∼
我首先去左阿Lo個到∼∵我 ∴走左1架269B,但係好快就有另外1架到啦!!
我地去到阿Chris個到∼我地打左一陣機就食佢...........爸爸cook的lunch,好勁呀!!
食完之後∼我地又係打機∼但係打左一陣就去左打波.......又晒又熱∼佢地仲話5:30再打過喎!
我&Lo搭巴士返歸∼途中,我地係BUS到,唔知點解,成日無端端係到笑,又有人問我地:要去XXX,應該係WHICH個站落,阿Lo就話係:係呢個站落就得嫁啦!!∼但係個陣,架車已經close左門啦!!!

 

我係喺︰2006-07-13 01:59 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]