公告版
  以後如果我唔係free的話,我都唔會打日記嫁啦!!!

<∮歡迎光臨~我的日記∮

----------------------------------
              
 
↓下面個兩段片,大家一定要睇呀!!!↓
睇完就留個言,表達下有咩感受啦!! 
NIKEMAN
暱稱: Keroro~
性別: 男
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
由百人一株贊助提供:...
由Edith贊助提供:我的...
由a grade籃球贊助提供...
由causeway bay贊助提...
由七絃琴行贊助提供:...
文章分類
全部 (161)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MY XANGA
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 161
留言總數: 48
今日人氣: 2
累積人氣: 2002
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 6 月 10 日  星期六   晴天
   
英格蘭vs巴拉圭~9:00!!

今日係屋企食lunch~跟住就練琴∼温書∼學琴
=我的下午//
跟住有人尼搬chair(新嫁,仲好beautiful添∼)

學完琴∼去M記食{下午茶},
抽到2張:::英格蘭:::希望佢今晚會 WIN 啦!!

 

 

英格蘭 V.S 巴拉圭 \\ 9:00//(有線)


以上係由  有線電視  提供

我係喺︰2006-06-10 07:06 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 6 月 9 日  星期五   晴天
   
Oh!!Baby~

今日竟然落雨喎∼ 連續2個Friday啦!!

我地一路上堂,一路落.....可以話冇stop過呀!!好似返 夜校 咁@︿@

落下....落下.....咁就 黑雨 啦!!

Music堂∼用左尼call屋企人  ∴得Barry考到試---Baby I love u so much........咁就小 息啦∼
我地買左野食之後∼食唔晒.....take左上去2樓食喎∼風紀∼Miss Kong/Yau都避過晒∼竟然去到最後,Miss Wong避唔過!!跟住我地就放杯杯麵係張桌到,個個都話好香!!!∼∼我食個陣已經好似〔蒸麵〕咁啦#︿#∼

跟住就返Home啦∼∼!!

超眼訓呀∼

聽講有好多人返到Home都sleep過喎:
                                               amy , kin , lo , jimmy & 我....應該仲有other人掛∼
                                              唔知係唔係天氣o既問題呢??


以上係 合味道 提供

我係喺︰2006-06-09 07:43 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 6 月 8 日  星期四   晴天
   
^~^

我今日終於帶左私家拍啦∼今日冇早會呀!!

I.B.~第1堂....簡報∵同Nicole個組調左  ∴今堂有4組簡報左啦∼

P.E.堂之前個小息∼我地落左去swimming pool考試∼考完就可以打波啦∼!!
我地1on1左一陣∼雙打∼佢地打排球∼我自己一個打籃球∼不過幫佢地拾波仲差唔多 多過自己打波∼

I.H.堂∼又係簡報.....組組都搞點左啦!!跟住就派Quiz啦!!唔係太滿意@︿@

放學∼我地為左避開xx&xx就行尼行去∼(好彩我冇搭7B姐)


以上係由 baby G 提供

→希望 Nicole唔介意我有打佢個名啦!!←

我係喺︰2006-06-08 05:13 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 6 月 7 日  星期三   晴天
   
救命!!
我今日開始講唔到野啦@︿@    
 
普通話堂個陣,我講唔到野 先至唔考試住先車∼成班男仔都話我扮野喎!!(鬼唔望個William俾人踢出校呀!!)
 
英文堂個陣時∼要考Oral,對住成班講啊!!阿Lo唔知搞咩野!!一聲都唔出,真係服左佢呀!
 
跟住,兩堂連住尼Test呀∼!!(I.S.& I.B.)我整係識 I.B.,I.S.就好多都唔識....我fell到會唔合格囉∼#︿#
 
放左學之後∼我同〔成日留言果個人〕,阿Lo,賴ke搭小巴去MK,我地經過一場+大亂戰+之後,某些*敵人* & 賴ke係中途落左車啦!!!
 
我地就去左%朗豪坊%食lunch啦!!----味千拉麵,都唔錯啦!!食個陣時,〔成日留言果個人〕成日都搞到我同阿Lo噴野∼跟住就答1A返屋企啦!!
 
今日唔駛補習呀∼哈哈!!
 
 
以上係由  味千拉麵  提供
 
 
 
我係喺︰2006-06-07 05:34 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 6 月 6 日  星期二   晴天
   
2006-06-06

 

 

               6  凶    6  兆   6

                          2006-6-6

我係喺︰2006-06-06 05:30 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]