公告版
  以後如果我唔係free的話,我都唔會打日記嫁啦!!!

<∮歡迎光臨~我的日記∮

----------------------------------
              
 
↓下面個兩段片,大家一定要睇呀!!!↓
睇完就留個言,表達下有咩感受啦!! 
NIKEMAN
暱稱: Keroro~
性別: 男
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
由百人一株贊助提供:...
由Edith贊助提供:我的...
由a grade籃球贊助提供...
由causeway bay贊助提...
由七絃琴行贊助提供:...
文章分類
全部 (161)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MY XANGA
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 161
留言總數: 48
今日人氣: 0
累積人氣: 2000
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天
   
由開心東遊記贊助提供:我的日記

今日終於打返日記啦!!
∵我地school Exam完啦!!

我地考完試之後∼佢地去左打波∼
我冇同佢地打∼我,Kevin&豬左 朗豪坊睇野∼
跟住∼Kevin走先,我就同 豬 去左食 大家樂 ,
食完之後∼我就搭1A返home,返到九龍城∼
我去睇下有冇XXXXX賣∼勁多人∼
我去到 7 ,又係好似去左 〔縮水旺角〕咁∼∼
返到home∼我就打機∼打完就玩MSN∼
跟住就食dinner啦!!!

             我家姐聽日就返啦!! 

我係喺︰2006-06-27 09:02 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
由開心東遊記贊助提供:我的日記

今日終於打返日記啦!!

我地school終於Exam完啦!!very HAPPY~佢地去打波∼
我,Kevin&豬去左朗豪坊睇野∼跟住Kevin走先,我&豬 去左 大家樂 食lunch,食完,
返到九龍城,就去左睇..有冇XXXXX賣∼超多人∼跟住就返home啦!!
返到home當然就係打機啦!!打左一陣就玩MSN
then,食dinner~

        我家姐聽日就返啦!!!

我係喺︰2006-06-27 08:46 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 6 月 18 日  星期日   晴天
   
由I.B.科贊助提供:我的日記

今朝係咁留係Home溫書∼(中文,I.B.)

食完lunch一陣,姑姐就come啦!!跟住又溫書啦!!∼中史

食完下午茶又再溫過∼同阿Lo討論∼


溫!!溫!!溫!!溫!!溫!!溫!!溫!!

我係喺︰2006-06-18 05:31 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 6 月 17 日  星期六   晴天
   
由中文科贊助提供:我的日記

今日差唔多成日都係Home到溫書∼考試啦!!

今朝補完習就幫屋企人打野∼好快就Finish啦∼

下午去左買 計數機 ∼跟住去食m記∼點知冇晒card換∼返尼個陣,見到TVB d人拍戲∼

返屋企sleep左一陣就食dinner啦!!

 

 

 

我係喺︰2006-06-17 07:54 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天
   
由中史科贊助提供:我的日記

School:
Maths∼派Test....
Eng文∼派Test....
Com∼考試....
Music∼轉左做I.L.講愛滋D野....
     成個小息冇左∼

After school:
我地行落山個陣∼#我的好友#其中一個人係馬路到行喎!!仲俾架車〔砵砵〕添!!∼∼

Home:
補習∼溫書∼打日記∼



 

我係喺︰2006-06-16 06:29 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]