公告版
  以後如果我唔係free的話,我都唔會打日記嫁啦!!!

<∮歡迎光臨~我的日記∮

----------------------------------
              
 
↓下面個兩段片,大家一定要睇呀!!!↓
睇完就留個言,表達下有咩感受啦!! 
NIKEMAN
暱稱: Keroro~
性別: 男
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
由百人一株贊助提供:...
由Edith贊助提供:我的...
由a grade籃球贊助提供...
由causeway bay贊助提...
由七絃琴行贊助提供:...
文章分類
全部 (161)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MY XANGA
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 161
留言總數: 48
今日人氣: 4
累積人氣: 2004
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 6 月 15 日  星期四   晴天
   
School~After School~Home~

School:
I.B.堂∼派Test∼44.5,阿Sir話有50喎!!但係都唔知who知的話,請留個言啦!!
中文堂∼俾Moss.Wong抽左2次∼佢話欠我一份禮物喎!∼
P.E.∼佢地去左swim,比上次小左,∴有好多人打波∼
Maths 轉 Music∼考試.............

After School:
我地去買c樂冰途中∼我地跑上跑落∼Thank you Jimmy~Kevin~
跟住有個人行幾久9左幾久∼
買完之後∼我地飲......飲......飲......見到一架小巴∼我地追......追......追......
我地去到M記個陣∼見到F.2 & F.1 D人∼Tommy係到玩野∼搞到我杯雪糕--[人間蒸發]--跟住我地去左先達∼Jimmy買左個機套∼
我搭10號..................返Home∼

Home:
做hw~溫書∼


以上係由 c樂冰 提供


 


 



 

我係喺︰2006-06-15 07:13 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 6 月 14 日  星期三   晴天
   
冇咩特別∼

School:
第2堂∼中文∼點問答∼唔駛抄!!

eng文堂∼我地考Oral∼佔埋個小息∼

I.H.∼派Test...............

Home:
做功課∼補習∼温書∼打日記∼食Dinner.........................


以上係由特約

 

 

我係喺︰2006-06-14 07:36 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 6 月 13 日  星期二   晴天
   
2006-06-13

今日係學校∼收到好多Bad news呀!!

放左學之後∼同佢地去買c樂冰∼買完本來就返home嫁啦!!但係見到Kathine(s1),jimmy&addie.....跟住就去M記到食LUNCH啦!!(TOGETHER)
食完∼我,LO&JIMMY 去左先達睇機套∼阿Lo好似做導遊咁.............行完就返Home啦!!


以上係由BT提供

我係喺︰2006-06-13 05:23 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 6 月 12 日  星期一   晴天
   
温書∼

今日冇咩特別∼返學∼默書:中文∼測驗:Eng,I.H.
聽講坐∼阿Chris個哥∼
我望住阿Lo追巴士,我同Kin行緊去巴士站個陣......有個細老.....係小巴站.....................
我望住阿Kin慢慢行上巴士∼我等左2分鐘就有車啦!!我上左車之後,唔知點解,架車滴水喎!

我返到home~唔駛補習∼但係我都係: 

                 

以上係由 QOOZA 提供

我係喺︰2006-06-12 07:50 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 6 月 11 日  星期日   晴天
   
開party~

我一起身就温書啦∼I.H.

∼∵我屋企人生日 ∴我地就開party啦!!好多野食啊∼四文魚∼壽司∼拍沙∼蝦∼蟹∼外買∼飲品∼麵/包∼好好味呀!!!!好好飽呀!!!!食完之後∼我地玩{射籃},好累呀!!∼食薯片∼是多啤利∼飲野......打機with表弟∼打打下.....佢就走啦∼跟住表姐/妹 走埋∼當然係繼續温書啦!!

∼我要飲苦茶呀∼∼好苦呀!!!


以上係由 碧咸 提供

 

 

我係喺︰2006-06-11 06:26 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]