公告版
  以後如果我唔係free的話,我都唔會打日記嫁啦!!!

<∮歡迎光臨~我的日記∮

----------------------------------
              
 
↓下面個兩段片,大家一定要睇呀!!!↓
睇完就留個言,表達下有咩感受啦!! 
NIKEMAN
暱稱: Keroro~
性別: 男
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
由百人一株贊助提供:...
由Edith贊助提供:我的...
由a grade籃球贊助提供...
由causeway bay贊助提...
由七絃琴行贊助提供:...
文章分類
全部 (161)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MY XANGA
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 161
留言總數: 48
今日人氣: 1
累積人氣: 1994
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 5 月 13 日  星期六   晴天
   
多多指教!!!

 我今朝要補習~補到12:00~

我同阿媽去左 又一城食lunch~今次就見唔到I love you boy's啦!!我一路食一路睇NBA---好似係太陽 at 熱火(唔記得左啦!!)都幾好味>口<

我&媽行左一陣+搭的士+返home+食雪條+練琴+睇TV+學琴+買野=我的下午

我頭先食完dinner:牛排+菜+魚+egg+飯=我的d i n n e r

我的問題時間:點解某某+某某+某某=有我個MSN~~~點解???


以上係 太陽 提供

我係喺︰2006-05-13 07:54 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天
   
今日....

我今日返到學~miss wan要我調位----話我成日同阿Lo傾計~

搞到我要聽 演唱會 miss wan真係好人!!(側田)

music堂~D女仔唱歌-----冇聲~M.C.-----Barry搶咪~好無奈~睇左一陣movie~

放左學要補習(IN SCHOOL)=_=


以上係由NBA提供

 

 

 

 

我係喺︰2006-05-12 06:52 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天
   
日記...

今日有早會~

ib要dict.....我識晒呀!!!!!!

pe堂,我同michael打籃球~

放左學~佢又去打排~


我放左學要............


以上係由ps3提供

有首歌俾你地睇下:

 

他約我去許留山   (1AS1)

一客西米撈 配搭那樣好 汶鍵似在投訴 原來從未修好
兩碟馬豆糕 這樣快做好 文tik怕用糖醋 食到條脷粗糙
 

Tommy Chan 我就連忙大叫讚好的訊號 
Katie lau 要是調味任我撈 james 都讚好 (機表都讚好)

當西米任你撈 芒果又蜜桃
開心不得已忘掉了家母
Barry Chow 本想多叫杯夏枯草 配合珍珠瓜奶當係進補

甘姐怎會是老土 PIG PIG到最後La La賣晒勾心那噩號
只得幾罐銀菊露 同埋糯米讓我醫肚

Tommy Lau 看著來回地買凍撈的細路 會很燥
要是甜蜜任我煲 該相當美好

Mike Mike要食雪糕 Lo Lo要合桃
妖女想要食銀杏燕窩冇
Amy Ma 小心不要煲老 快樂 可否跟我去燉奶佬

kea kea想叫份雪糕 怎知到最後還是惦掛屋企有奶露
打包的那杏霜露 回頭盡孝道 送家母

當西米任我撈 不需要勞嘈 因可跟你在堂食到嘔吐
眼見手瓜開始變粗 仍不肯卻步 一公斤咁快又重到

Chri屎不算是太高 假使有你在旁扶著我一起過馬路
飲多一客銀菊露 難道亦會令你苦惱

 

我都知好多人都聽過..........不過真係改得幾好.....

我係喺︰2006-05-11 06:56 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天
   
哈哈!!!!!!!!!!!

唔得閒!!!!!!!!!!!

唔打一日


以上係由nicole/lo/katie/me提供

我係喺︰2006-05-10 09:18 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天
   
四條友仔 無奈

我今日返到去~就見到@某某@係到影阿Lo~

估唔到佢有咁多FAN屎~~~~~~

eng文堂有好多搞3笑野---------褔建大學=fuc*king u.............(大學)
                                           阿LO射象根,射走左~
                                           總之~真係好搞野~

 放左SCHOOL,四條又仔       跟色唔跟友        ~


以上係由四條又仔提供

我係喺︰2006-05-09 09:04 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]