公告版
  以後如果我唔係free的話,我都唔會打日記嫁啦!!!

<∮歡迎光臨~我的日記∮

----------------------------------
              
 
↓下面個兩段片,大家一定要睇呀!!!↓
睇完就留個言,表達下有咩感受啦!! 
NIKEMAN
暱稱: Keroro~
性別: 男
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
由百人一株贊助提供:...
由Edith贊助提供:我的...
由a grade籃球贊助提供...
由causeway bay贊助提...
由七絃琴行贊助提供:...
文章分類
全部 (161)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MY XANGA
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 161
留言總數: 48
今日人氣: 3
累積人氣: 1988
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 4 月 13 日  星期四   晴天
   
好似好多野做~ 但仍然係好悶~..........! 不安

一起身就有少少頭痛啦!!!!!!!!!!!跟住同啊Lo傾左一陣phone就食lunch..........................

~休息左一陣,打左一陣機就練琴......................

~然後整分享空間

~整完就打日誌啦!!!!!!!!!!!!!.......~

阿Lo今日去上海啦!

我在此祝佢!

旅行逾快
安心上路啦........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!                    

以上係由機鐵提供                                                            

我係喺︰2006-04-13 08:20 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 4 月 12 日  星期三   晴天
   
最後一堂啦.......................! 愉快

今日係最後一堂英國文化協會
 

我地終於做完報紙啦!我的頭條係nba同埋yao ming骨折

 

放左學,我同呀lo去左尖沙咀依m遁

放左學,我同呀lo去左尖沙咀食m記,食完之後                                                               

我同呀lo去左nike專門店                                                                                             

我買左條Jordan手帶,然後就答1A番屋企啦............!~~~~~~~~~~



以上係由nike專門店提供

我係喺︰2006-04-12 08:58 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 4 月 11 日  星期二   晴天
   
做哂HW啦!!!!!!!!!! 無奈

今日我去完美國文化協會之後想用電腦個陣時,竟然連唔到線所以冇野好做,就做功課啦so我就無意中做哂,但係今晚呀媽番到黎佢就連到線所以咁遲先至打,


不便之處,敬請原諒!

以上係
復活節hw提供                                     88

我係喺︰2006-04-11 10:06 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 4 月 10 日  星期一   晴天
   
英國文化協會................好悶@~!

今日係第一日返英國文化協會(schoool),晨早係<萬寧>到等阿Lo,,跟住同佢去左OK買野飲,番到學校,成班同學坐哂係到,跟住,傾左一陣就排隊上車啦,去到英國文化協會,都冇野好講,總之就一個"悶"字啦!


以上係由阿Lo提供                                        



                                                                                      88

我係喺︰2006-04-10 07:50 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 4 月 9 日  星期日   晴天
   
好豐富啊!!!!!!!!!


我今日又去左金鐘啦!收穫好豐富啊!buy左:~一條le年ge Jordan系列,會每年出一次,係白~紫色,有埋T-shirt添~~~~~~~~~

                                                         ~兩件Jordan T-shirt,包括上一行個件,另外個件都幾beautiful.....................
                                                         
我要do HW la.....................88!               



以上係由 Jordan提供(希望佢肯啦!)



                                                             

我係喺︰2006-04-09 06:20 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]