公告版
  以後如果我唔係free的話,我都唔會打日記嫁啦!!!

<∮歡迎光臨~我的日記∮

----------------------------------
              
 
↓下面個兩段片,大家一定要睇呀!!!↓
睇完就留個言,表達下有咩感受啦!! 
NIKEMAN
暱稱: Keroro~
性別: 男
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
由百人一株贊助提供:...
由Edith贊助提供:我的...
由a grade籃球贊助提供...
由causeway bay贊助提...
由七絃琴行贊助提供:...
文章分類
全部 (161)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MY XANGA
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 161
留言總數: 48
今日人氣: 1
累積人氣: 1990
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 4 月 18 日  星期二   晴天
   
返學啦!!!!!!!!!!!!!!!1 愉快

今日係我地l的第一日返學~

放假果陣時好想返學,
返學果陣時又好想放假,真係........

     我今日返學果陣時,覺得好眼訓
 第一個小息,阿Lo       同     阿Chris俾左D手信我
                JORDAN D野同埋一個韓國公

佢的真係仔 好呀!!!!!!!!!
        
  阿Lo唔知係唔係轉左性呢!

以上係由NIKE提供                                

                  

我係喺︰2006-04-18 05:46 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 4 月 17 日  星期一   晴天
   
返嚟啦!!!!!!!!!!!! 驚訝

我移加講返琴日的事㊣:
                               ※我上左深圳(大吃大喝)with屋企人Ⅱ
                               ※先去左east門食lunch(飲茶)
                               ※搭的士去我地住個間酒店
                               ※我地去左★上島咖啡★食下午茶
                                   我問個待應有咩推介,佢話☆珍珠奶茶☆~
                                   誦揭埋俾我睇♁我話好個陣時
                                   佢竟然話:「珍珠奶茶沒有珍珠!」
                                   我think:「冇珍珠的奶茶就唔叫珍珠奶茶啦!真係俾佢吹漲呀!!!!!!!!!!!」

移加講返今日的事啦!:
                             ※我地喺返琴日個間 「珍珠奶茶」事件到eat breakfast~
                             ※我食左個公司三文治
                             ※食完之後,影左一陣相
                             ※check左out 之後
                               
我地搭地鐵去羅湖
                                再搭火車去上水
                                take返車就返home啦!!!!!!!!!!!!

 

                                                          88

                                                    

以上係由★上島咖啡★提供

 

 

 

 

 

 

 

我係喺︰2006-04-17 08:20 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 4 月 16 日  星期日   晴天
   
上左去...................!!!!!!!!!!!

 

 

                唔!!!!!!!!

 

以上係由BLAZE提供

我係喺︰2006-04-17 06:08 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 4 月 15 日  星期六   陰天
   
擺烏龍.............~ 熱情

我今朝食左breakfast就練琴啦!~

不過好cool,搞到我要wear三件衫~

練練下琴..............有個call,我運用鷹抓,一接call原來係琴行call我...................

佢話:[xxx同學,你係喺11:00a.m-11:45a.m學琴](當時係11:45a.m)
      :[你12:15a.m得唔得?]我緊係話得嫁啦!
 
我即該叫阿爸車(送)我去,好彩趕得到.............

     學完琴,我同爹D去x軍奧食lunch(飲茶)

 
 
          以上係由晶苑提供
我係喺︰2006-04-15 07:41 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 4 月 14 日  星期五   晴天
   
我見到.....................!

我今朝去左九龍城剪頭髮~

剪完之後,佢help我gel頭,都幾型~

跟住同阿媽去又一城eat lunch & 睇戲(魔法保XXX)~

都幾好睇,大家不妨去睇下..................睇過的人可以俾下意見.........~

睇睇下Basketball,見到有個好似林海峰的人,

原來佢同佢媽媽去XX運動店睇野...........想搵佢Sign個陣時...........

竟然搵唔返佢,真係可惜..................



以上係由AMC提供

我係喺︰2006-04-14 05:59 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]