公告版
  以後如果我唔係free的話,我都唔會打日記嫁啦!!!

<∮歡迎光臨~我的日記∮

----------------------------------
              
 
↓下面個兩段片,大家一定要睇呀!!!↓
睇完就留個言,表達下有咩感受啦!! 
NIKEMAN
暱稱: Keroro~
性別: 男
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
由百人一株贊助提供:...
由Edith贊助提供:我的...
由a grade籃球贊助提供...
由causeway bay贊助提...
由七絃琴行贊助提供:...
文章分類
全部 (161)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MY XANGA
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 161
留言總數: 48
今日人氣: 3
累積人氣: 1996
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 5 月 3 日  星期三   雨天
   
落雨............... 感動

今日成日都落大雨 ~一起身個天就好陰天啦!!!!!

返到學校,我係第二個返到~楊xx請我食早餐+,+

I.S.堂~佢係最less分果個!!!佢又要請飲野~

放左學,我地留喺到做 專题報告 都係玩下做下噤啦!!!!!!!

我等緊bus果陣時~見到atv個 演員 去行新銀行唔知做咩???


以上係由行新銀行提供(唔係$呀)

我係喺︰2006-05-03 10:11 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 2 日  星期二   晴天
   
第一日......... 驚訝

今日係放ed假o既第一日~
今日係夏令o既第一日~
今日係我着波鞋(NBA)返學o既第一日~
今日係becausehappy言兼bring N70返學o既第一日~
今日係我寫噤多嘢o既[第一日]o既第一日~
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
我地maths quiz,我有D唔識做...........

小息佢地又打波(排),最後.佢地差D一扞入洞,但係個排彈下彈下~彈返入COVER playground.............. 真係好搞嘢!!!!!!!!!
我最唔明o既就係:點解個排咁彈o既^^搵咩做嫁??

art堂~miss要我地畫古代人~我畫左 景帝(三十稅一果個呢!!^-^?)


以上係由SONY提供

我係喺︰2006-05-02 05:59 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天
   
買/睇嘢!!!!!!!!!!! 開心

我一起身就睇NBA(騎士 at 巫帥)~我冇睇之前-騎士係落後緊~but我唔知最後o既賽果..................我就想騎士win啦!因為我係LeBRON個FAN屎^_^@

睇睇下阿媽返左尼啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!佢去左成個禮拜USA-工幹~

SO好多手信-----FOOD啦!!衫啦!!海報啦!!雜誌啦!!..........................(除左FOOD啦!!之外,其他都係ABOUT籃球/LeBRON/高比)
真係要多謝MUM啦!!!!!!!!!!!~

我地成家人去左海運食LUNCH,then我地 各自各 阿爸去左叫人整computer~阿媽去左買衫~我搵返阿爸,佢去左睇鞋~點知冇碼,要搵下~so要等..............喺同一間sportshop,我去左睇籃球(波/衫)

阿爸去0返部computer,我買左張memory card(手機)~

阿爸去返試鞋果陣時,我同阿媽去左買嘢飲................. 我順便插埋張memory card落部手機到*

阿爸搵返我地果陣時~佢話「冇我碼啊!!!!!搵極都冇呀!!!!!!」


以上係由GigerSport提供

我係喺︰2006-05-01 06:52 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 4 月 30 日  星期日   晴天
   
好開心啊!!! 愉快

我今朝去左打basketball~冇射三分啊~

我唔小心串鱼eeg啊!!!!!!!!!!!

返到屋企,我開左個TV(有線),原來有NBA(金塊 對 快艇)

我同阿爸去左朗豪坊食lunch,跟去買鞋,原來阿lo都喺朗豪坊~but我見唔到佢~

果對鞋我會著返學,都幾beautiful嫁~


以上係由朗豪坊提供

我係喺︰2006-04-30 05:56 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 4 月 29 日  星期六   陰天
   
冇咩好講~ 愉快

今日同平時o既Sat冇咩分别~

朝早,我早左起身!!!^_^想睇NBA,點知我冇裝果個台#(165)#~所以冇得睇!!!!!

我睇左一陣TV就練琴啦→我做左I.S.功課~

5:00我去左學琴~返尼果陣時,喺"嘉林邊道"見到勁多{DOG},都唔知做咩~開頭,有人仲{DOG}屎→4男3女,每個都抱住隻{DOG}→行過D,去到某座樓o既門口,有個阿婆拖住隻{DOG}-去開大~SO今日真係好9啊!!!!!!!!                              

以上係由九龍城廣場提供               

 

                                                       

我係喺︰2006-04-29 08:17 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]