公告版
  以後如果我唔係free的話,我都唔會打日記嫁啦!!!

<∮歡迎光臨~我的日記∮

----------------------------------
              
 
↓下面個兩段片,大家一定要睇呀!!!↓
睇完就留個言,表達下有咩感受啦!! 
NIKEMAN
暱稱: Keroro~
性別: 男
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
由百人一株贊助提供:...
由Edith贊助提供:我的...
由a grade籃球贊助提供...
由causeway bay贊助提...
由七絃琴行贊助提供:...
文章分類
全部 (161)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MY XANGA
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 161
留言總數: 48
今日人氣: 5
累積人氣: 2005
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天
   
今日.................. 開心

因為係monday,所以好塞車~

我遲左返學~但係一返到去,就聽到個笑話:T.C.話佢琴晚去左呵屎------佢冇端端SLEEP左------6點 希望佢唔CARE啦!!

MATHS,有個QUIZ~唔係太難~

I.H.堂講分~你地都唔想知嫁啦!!SO我唔話俾你地知~等你心思思

放左學,我地都係傾PROJECT~

返到尼~我做ed project~做hw~打blog~


以上係由3G提供

我係喺︰2006-05-08 10:10 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天
   
燒野食~

今日school搞左個朋輩活動(燒野食)~

我地同返自己班D男TOGETHER燒~

我個班D女仔就WITH其他班D女仔一起燒~

好HOT啊!!燒ed我地有D活動玩~玩到成身濕晒~

我喺嫁車到好想Sleep嫁,但係比阿lo嘈住晒~

返到home,我就去bath啦~


以上係由NEC提

 

 

我係喺︰2006-05-07 08:11 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天
   
星期六的節目 驚訝

我今日約左阿媽喺T.S.T.到等~

我搭1 巴士去T.S.T.碼頭~喺Lcx到等...........

我同阿媽去左Lcx食野......都幾好味!!!!!

我去左Giger Sports買褲---Rbk~

一返到尼就help阿媽整cake~but我冇得食~ 詳细D既話就唔講啦!!!!!

5:00我去左學琴,學完琴我陪阿媽去百佳買野~跟住就返屋企啦!!!


以上係由MSN提供

 

我係喺︰2006-05-06 08:34 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天
   
今日好happy呀!!! 愉快

我今朝用晒尼整手提D嘢,但係整極都整唔到~

我同阿媽去左又一城食LUNCH,美國餐廳尼嫁~我一路食-----食食下,聽到I love you boy's把聲,我一睇下,原來真係佢地~佢地喺到講 向世界出發 ~食之後--我想同佢地影相嫁,but太黑啦!!影唔到~

跟住我同阿媽去買整蛋糕D嘢~

返到HOME,我做埋D HW~


以上係由KoBe提供

我係喺︰2006-05-05 09:31 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 4 日  星期四   晴天
   
(無主題)

今日冇落雨,SO有早會~不過好快就返課室啦!!

中文堂要測驗啊!!----都唔算幾難啦!~

P.E.堂佢地又係喺到打排~我就係到練則位---善用球場

I.H.都要Quiz,應該會唔及格~


以上係由高家提供                                                                     88

 

我係喺︰2006-05-04 08:02 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]