公告版
  以後如果我唔係free的話,我都唔會打日記嫁啦!!!

<∮歡迎光臨~我的日記∮

----------------------------------
              
 
↓下面個兩段片,大家一定要睇呀!!!↓
睇完就留個言,表達下有咩感受啦!! 
NIKEMAN
暱稱: Keroro~
性別: 男
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
由百人一株贊助提供:...
由Edith贊助提供:我的...
由a grade籃球贊助提供...
由causeway bay贊助提...
由七絃琴行贊助提供:...
文章分類
全部 (161)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MY XANGA
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 161
留言總數: 48
今日人氣: 1
累積人氣: 2001
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天
   
走音~

今日又有早會啦!!!我以為冇嫁~阿lo wear左條排球褲~好短啊!!!

P.E.堂~好多人去左SWIM~冇咩人打波~哈哈!!

I.H.堂~有人尼睇堂......坐喺Gabby後面!!!

放學,佢地(lo,kin,jimmy)想去食lunch......一個唔去就個個都唔去~我地一起走~有件搞笑野--阿lo搭果架車係7b kin係7 我係10
                                                                                                                            D車順住尼..7B...7...10~


以上係萬基大廈提供

我係喺︰2006-05-18 05:49 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 17 日  星期三   晴天
   
情永樂~

今日好大雨(我上緊堂果陣時)~DWIND吹到D窗臉好嘈!!!

LUNCH個小息~我,Lo,Kelvin,Kin~上左去6樓"踢水" == == == == ==

I.B.堂~朱sir講左好多笑話~ ~

放學,我地留喺學校做project ~玩多過做~ ~


以上係由XP提供

我係喺︰2006-05-17 07:52 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 16 日  星期二   晴天
   
睇堂....

今日maths堂......Barry好9呀!!!!

I.S堂....有人尼睇堂...MISS.Lam話有笑話講  但係最後都冇講到'''^_^

英文堂:MISS CHAN冇返....SO banana代堂!!!

中文堂...又有人尼代堂!!!!!!!!!!我聽覺嚴重受損呀!!! 要聽"中文"!!

放左學同阿Kin,Lo食lunch.....食KFC---主菜     M記---甜品>>>好飽呀!!!--我地見到Barry同他媽媽....


以上係由81c提供

 

 

 

我係喺︰2006-05-16 07:06 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 15 日  星期一   晴天
   
好人......

我今日唔記得bring筆袋~搞到要問bary借.....但係佢借一陣唔借一陣.....唉.....!!!!

中文堂派卷.....唔好提啦!!!!好唔得

放左學.....有個人同佢個xx一起搭bus返home.........個xx仲影左副相....阿no冇delete......識錯左佢啦!!!

我返到home就做晒d聽日交o既hw啦!!!...........


以上係   10 (bus)    提供

 

我係喺︰2006-05-15 08:46 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 14 日  星期日   晴天
   
命硬~ 不安

今日係mother day!!!

我今朝去左打波!!(with阿爸)我係咁係到練單手........都入左好多球,三分入五球,走籃入左三球!!!

lunch....D媽媽去晒我屋企開party!!!食到好飽呀!!!later仲有甜品食..........


以上係由全世界o既媽媽提供  ®

我係喺︰2006-05-14 03:17 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]