公告版
  以後如果我唔係free的話,我都唔會打日記嫁啦!!!

<∮歡迎光臨~我的日記∮

----------------------------------
              
 
↓下面個兩段片,大家一定要睇呀!!!↓
睇完就留個言,表達下有咩感受啦!! 
NIKEMAN
暱稱: Keroro~
性別: 男
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
由百人一株贊助提供:...
由Edith贊助提供:我的...
由a grade籃球贊助提供...
由causeway bay贊助提...
由七絃琴行贊助提供:...
文章分類
全部 (161)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MY XANGA
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 161
留言總數: 48
今日人氣: 6
累積人氣: 2006
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 7 月 11 日  星期二   晴天
   
由AMC贊助提供:我的日記

今日本來去阿Chris's home嫁∼但係除消左,所以聽日去!!

Afterlunch~我 & sisterg落左九龍城,本來去唱K嫁,點知full左,
咁我地就去左又一城,食雪糕,睇戲--Carfield 2(好搞笑)......,買野!!

返到home~我食左d壽司∼跟住食dinner,食食下,我個肚好痛.............   

 

我係喺︰2006-07-11 09:22 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 7 月 10 日  星期一   晴天
   
由施丹贊助提供:我的號外

原來施丹都識「首尾呼應」∼佢係因為一個“頭搥”功門而成名,
但係佢成左名冇幾耐,佢個“膊頭”就傷左啦!直至到今年,
喺Wordcup...幫〔法國隊〕打入8強,對住〔巴西隊〕佢使出佢美妙o既“腳頭”,
搞到*朗拿度*想追都追唔到,
打入埋準決賽∼但係踢到加時下半場,佢因為忍唔住氣,
“頭搥”撞落人地個心口到,搞到紅牌出場,
喺#大力臣盃#右邊行過...........
我諗:全世界,冇人知佢個陣諗緊咩!!
原來
“頭搥”對施丹尼講,真係有好有唔好!!!

我係喺︰2006-07-11 01:51 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 7 月 9 日  星期日   晴天
   
由都海贊助提供:我的日記

我地去左tst食lunch∼
好好味呀!!!!
今晚係sister第一次同我補習∼好好玩啊!!!!!1

 

我係喺︰2006-07-09 10:59 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天
   
由Tamama贊助提供:我的日記

今日同mum&sister食lunch~
去左TST食@_@,
間泰國野都唔錯∼
食完之後∼我地行左一陣∼買左隻側田CD(特別版)
某某(我識的人)就開始彈琴∼
我地睇/聽左一陣就去學琴啦!!

 

我係喺︰2006-07-09 06:05 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 7 月 7 日  星期五   晴天
   
又係補返∼

今日終於要返學啦!!

我地本來返去打波o既∼點知打得一陣........佢地又話要打排球!!
我地只好坐係到睇∼勁晒!!!!

我同Micheal上左去睇*花生show*睇睇下,名Chris上左尼∼佢話落ing好大雨喎!!!
我地落返去個陣∼見到D人成身濕晒!!

我地係classroom影左d相∼跟住就放啦!!
我地架小巴去到總站時:Kelvin搞到1AP2某某向住佢噴milk∼佢地玩左一陣∼Kelvin就走左啦!我,tommy.C,,Lo&JIMMY就去左$朗豪坊$我地又見到1AP2 d人,我地都冇理佢∼我地食完lunch∼行左一陣∼有人call tommy~我地咁就係$朗豪坊$停留左差唔多1個鐘啦!!!!

我地玩完就各自各返home啦!!!!!!

我係喺︰2006-07-09 05:30 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]