公告版
  以後如果我唔係free的話,我都唔會打日記嫁啦!!!

<∮歡迎光臨~我的日記∮

----------------------------------
              
 
↓下面個兩段片,大家一定要睇呀!!!↓
睇完就留個言,表達下有咩感受啦!! 
NIKEMAN
暱稱: Keroro~
性別: 男
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
由百人一株贊助提供:...
由Edith贊助提供:我的...
由a grade籃球贊助提供...
由causeway bay贊助提...
由七絃琴行贊助提供:...
文章分類
全部 (161)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MY XANGA
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 161
留言總數: 48
今日人氣: 3
累積人氣: 1992
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 7 月 6 日  星期四   晴天
   
補返∼

我部computer個#火牛#壞左∼so好耐冇打Blog............

今日唔洗返學............

所以冇咩特別∼

我係喺︰2006-07-09 05:08 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 7 月 5 日  星期三   晴天
   
首次推出:

超過1000個訪客啦!!!!!!!!!

我係喺︰2006-07-05 09:05 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
由NMC所有我地唔捨得的老師贊助提供:我的日記

琴晚起唔到身睇波∼不過我睇返news,原來唔係太好睇嫁姐!!!

不過今朝都起唔到身∼afternoon∼我同sister去左又一城睇戲(4條腿拯救隊)
睇完之後∼我地睇左一陣野......好似見類似20號o既物體∼唔知係咪呢??

 我地再行多一陣就返home啦!!!

 

 

我係喺︰2006-07-05 07:19 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 7 月 4 日  星期二   晴天
   
由「咩野話」贊助提供:我的日記

∼如無意外∼今日係F.1最後一日上堂∼派左3I&2中的Exam卷∼

I.S.堂∼對卷個陣...無端端停電∼超hot.....又rain喎!!都唔知搞咩野??

中文堂∼派左好多野!!

放學個陣∼我地又去食冰∼點知冇晒∼

我地本來去阿chris's home嫁,點知最後又冇去!!SORRY!!!

我,J.J & Lo~去M記食lunch∼食完就去先達行左一陣∼
就尼走個陣∼我話去3樓∼點知阿Lo真係上左去!!我同J.J望住佢上去&講88!!

我地就走先∼10號一到,我正想上車個陣∼阿Lo出左尼∼佢就行左過尼打我∼我有打返佢∼
跟住佢又打返我一野∼我就上左車啦!!

sister叫我去buy野∼睇波!!Buy完就back home啦!!!

 

 

 

我係喺︰2006-07-04 07:12 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天
   
由nike贊助提供:我的日記

今日終於再返學啦!!不就係用尼派 exam卷∼  

我地Maths堂 & Eng文堂∼都有2堂........

放學個陣∼miss.Chan派左d通告∼

放左學∼我地去食冰...........佢地就去食m記啦!!

我係喺︰2006-07-03 06:30 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]