公告版
  以後如果我唔係free的話,我都唔會打日記嫁啦!!!

<∮歡迎光臨~我的日記∮

----------------------------------
              
 
↓下面個兩段片,大家一定要睇呀!!!↓
睇完就留個言,表達下有咩感受啦!! 
NIKEMAN
暱稱: Keroro~
性別: 男
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
由百人一株贊助提供:...
由Edith贊助提供:我的...
由a grade籃球贊助提供...
由causeway bay贊助提...
由七絃琴行贊助提供:...
文章分類
全部 (161)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MY XANGA
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 161
留言總數: 48
今日人氣: 1
累積人氣: 1986
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 6 月 2 日  星期五   晴天
   
三生有幸∼ 開心

我今日照常同1AS1o既人打波∼ Tommy Lau好勁啊!!

佢地調位∼我Feel到阿Kin會好慘囉@_@

今日 阿”蕉”有返啦∼ ∼,返尼Quiz#︿#

電腦堂∼D人演講........

Music堂∼冇人唱歌......睇戲(好搞笑)

I.L.堂∼上上下,曾sir冇端端開門,以為有咩事.......原來係有〔宣報〕----唔駛補完習就可以返屋企啦∵ 紅雨 喎!!∼個個都好happy ,跟住就有老師尼問:有幾多人搭校車呀!!有三架喎><,有9個人話會搭,到老師話可以搭啦!先知原來未派電話...陳sir好似好angry喎∼.........Miss.wan尼啦!
攞完之後,D老師再尼過:搭校車o既出尼排隊....之後,我地數下數下.....有差唔多11個人走左。
都唔知黠解????

跟住就打的back home食lunch啦!!


以上係由 PC-cillin 提供

                                                            

 

 

 

 

 

 

我係喺︰2006-06-02 05:00 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 6 月 1 日  星期四   晴天
   
巴士阿叔∼ 愉快

今日,我一起身就有少少喉嚨痛-,-
∵落雨,∴冇早會∼

中文堂∼測驗,唔係太差,不過有D唔識..........

P.E.堂∼要做左筆試&問卷,先可以落去打波,但係落到去之後,打打下無端端落雨,仲愈落愈大
搞到要入去coverplaygroung,我仲整到隻手傷左,仲差D<流血不止> TIM∼

MATHS∼梳”蕉”冇返,MISS Wong代堂!!!

I.H.堂∼要演講,但係部機”傻傻”地,一組都已經成堂啦!!

放學之後,佢地去左MK食Lunch,我就去另一個巴士站搭車啦,仲見到阿L小姐(阿Lo 都知嫁)!


以上係由  208  提供

 

我係喺︰2006-06-01 05:55 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 31 日  星期三   晴天
   
的士∼

太陰天啦!!我起唔到身,我個Brekfast就係〔粽〕啦!跟住去左睇{龍舟}(TV)
溫左一陣書就出街。

搭 的士 去 又一城 食lunch(EXP),食完之後,本來想去睇 籃球 嫁,
點知果間野要裝修,我地行左一陣就搭 的士 返屋企啦!!

訓左一陣............


以上係由 POLO提供

我係喺︰2006-05-31 03:58 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 30 日  星期二   晴天
   
得左啦!!

我終於搞返好部電腦啦!!

∴我可以打到日記啦!!

我今朝俾人玩@︿@

I.S.堂∼默書....都唔係太差(我覺得)#_#

Eng文堂∼我隔尼果個人做左D好無聊 o既record~

Art果個野,我仲未搞點呀!!下堂就講要考D咩∼

今日我同Lo & Tommy留喺學校(食lunch/打波)
打打下 .......一個好好人o既老師請我地飲野∼
跟住差唔多3:00到就走啦!!


以上係由 紅雙喜 提供

 

我係喺︰2006-05-30 05:42 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 29 日  星期一   晴天
   
好眼訓∼

我今朝好眼訓!!

由於我部機空輕輕地,SO我NOT打!!


 

我係喺︰2006-05-29 07:37 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]