公告版
  以後如果我唔係free的話,我都唔會打日記嫁啦!!!

<∮歡迎光臨~我的日記∮

----------------------------------
              
 
↓下面個兩段片,大家一定要睇呀!!!↓
睇完就留個言,表達下有咩感受啦!! 
NIKEMAN
暱稱: Keroro~
性別: 男
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
由百人一株贊助提供:...
由Edith贊助提供:我的...
由a grade籃球贊助提供...
由causeway bay贊助提...
由七絃琴行贊助提供:...
文章分類
全部 (161)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MY XANGA
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 161
留言總數: 48
今日人氣: 2
累積人氣: 1987
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 5 月 28 日  星期日   晴天
   
Raining~

今朝我本來可以打波嫁∼∵落雨,∴去左何文田食breakfast,順便睇下有冇得BOOK場,點知俾人BOOK晒(下個禮拜都係呀!!!)∼
@︿@ 仲要沐雨喎!!

返到HOME,就換衫去”樂富”啦!!(∵落雨,∴唔可以去太遠),食完LUNCH就去左CUT HAIR,好有Rock既feel呀!!我CUT HAIR果陣時∼阿爸去左買3M博士燈FOR me!!

Back到home,我就去左SLEEP一陣,阿爸就幫我整3M博士燈,都幾LIGNT喎!!@_@

阿媽要用computer整D野,∴我而家先有得用∼


以上係由  3M博士燈  提供

 

 

我係喺︰2006-05-28 06:41 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天
   
旺角∼

我今朝正常補習∼本來去MK食Lunch嫁@@∵落雨∴取消??

我留喺屋企練琴∼食野∼用電腦,跟住就去左學琴啦!!

學完琴 ....同阿 媽去左mk 先達廣場 睇手機套,點知冇>_<    俾阿Lo昆水,跟住就
返home,途中...見到以前琴行D人,估唔到佢地仲會同我打招呼  真係難得。_。
食dinner啦!都幾豐富#_#’’’  唔錯唔錯


以上係由 先達廣場 提供

我係喺︰2006-05-27 07:56 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天
   
我着十號∼

今日數學堂∼本來會講分嫁@@@但係搵唔到!!!

eng文堂∼Dict....唔錯既應該∼

電腦堂∼我地自已上www.chiusir.com睇!!

Music堂∼冇人sing∼睇戲---Mr.S!!!!

黃/王伯話請我地食lunch,但係最後又話星期一@_@””我地踼踼下波∼見到陳sir,就上左去啦!!

今日要補習(school),補完就搭校車走,係架車到俾人玩∼打!!

跟住就back home啦!!

收到個bad news!!


以上係由chiusir提供

 

 

 

我係喺︰2006-05-26 06:45 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天
   
very good~very bad~lo=bad

今日冇落雨∼有早會∼D人好搞野...........

又係因為冇落雨∼有體育堂....有條9喱 搞到我好
1.佢整到某某個筆袋跌左落地
2.佢又唔識打波∼搞到我個FD跌左落地...仲整到佢隻手∼到NOW,佢仲
 未好返呀!!!!好彩冇俾佢參加班際姐∼    
3.打排球果陣時∼佢又
幸災樂禍!!

就尼放學果陣時∼MISS詹要我地留喺到做project!!因為未做完∼差唔多要留到4:00先走得呀!!


以上係由 明報 提供

                                                                      

 

我係喺︰2006-05-25 06:15 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 5 月 24 日  星期三   晴天
   
1970∼1980∼1990∼2000 滿足

我地今日上P.T.H堂∼有D事件∼

中史測驗∼應該合格掛∼希望啦!!

今日D小息∼佢地有得打波啦!!

L u n c h 個小息∼好多人跌到∼當然有我啦!!哎哟!(最勁係Tommy.C)想知點解o既話∼就返學問我地啦!!!!!

I.B堂∼我隔尼果個想抄我∼冇咁易@@∼我錯左一個字呀好似>0<”

今次係我地最後一次做project~but都未做晒!!!!

放左學,我地第一次搭school bus放(with阿Lo)仲見到 15/16 tim....

~我同阿Lo去左  又一城  食$ICE-CREAM(M記)$

∼我地搭 2 號走(BACK HOME)補習#######好累啊!!


以上係由15/16提供(我諗你地唔care嫁可??)

 

我係喺︰2006-05-24 07:44 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]