公告版
  以後如果我唔係free的話,我都唔會打日記嫁啦!!!

<∮歡迎光臨~我的日記∮

----------------------------------
              
 
↓下面個兩段片,大家一定要睇呀!!!↓
睇完就留個言,表達下有咩感受啦!! 
NIKEMAN
暱稱: Keroro~
性別: 男
國家: 其他國家
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
由百人一株贊助提供:...
由Edith贊助提供:我的...
由a grade籃球贊助提供...
由causeway bay贊助提...
由七絃琴行贊助提供:...
文章分類
全部 (161)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MY XANGA
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 161
留言總數: 48
今日人氣: 0
累積人氣: 1989
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 8 月 16 日  星期三   晴天
   
由韓の味贊助提供:我的日記

今日又係遲左出門,

但係都冇遲到。

今堂睇完戲之後,

就去左一架雙層巴士,

上層有好多部電腦,

我地就去左個到上45min個"字"堂啦!!

上完就返home啦!

但係我搭巴士個個陣,

家姐話係kcp間m記等喎,

但係我地就去太一kfc到食下午茶啦!!

我地食完之後,仲去左"韓の味"食撈野,都幾好吁下嫁∼

食完之後,我地去左百佳買野,買4返home啦!!!

唔知點解,我個支"波子汽水",飲完之後,攞唔到粒波子出尼喎??

有冇人可以答我呀??

我新放左兩個影片,大家睇完之後,覺得點啊??
有咩feel呢??(可以留個言喎!)

我係喺︰2006-08-16 08:35 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 8 月 15 日  星期二   晴天
   
由香港討論區贊助提供:我的日記

今日早左起身,

因為11:00要補習,

但係補習老師遲左30min~

補到1:00,

我就食lunch啦!!

食完就做"問卷"

 

 

5:15,

睇電視............

我係喺︰2006-08-15 06:12 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天
   
由葉家祺贊助提供:我的日記

今日我遲左少少返去上堂,

不過都冇遲到。

Mr.Douglas話下堂可能會出去(好多人都估:冇可能)

上完堂,

本來去睇"死亡筆記"

但係因為有d事,

所以改左期。

咁我就搭巴士返home,

但係家姐話要我幫佢買d野,

所以遲左少少返到home。

我係喺︰2006-08-14 06:18 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 8 月 13 日  星期日   晴天
   
由皇府贊助提供:我的日記

今日去左又一城~皇府食lunch.........

食完行左一陣,就去睇戲啦----好好睇,可惜冇睇第1集!!!可惜  可惜!!!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

睇到6:00,

行左陣街,6:15就係又一城搭的士走啦!!!!

 

我係喺︰2006-08-13 08:25 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                         
 
2006 年 8 月 12 日  星期六   晴天
   
由道地贊助提供:我的日記

1:00.出左街,去左人地屋企食lunch,

食完就睇電視,睇完之後,我就要去學琴啦!!!!

好彩冇遲到,

仲早左少少tim。

學完之後,

同阿媽去又一城AMC買"+X比海V.S魔盗王"

買完之後,再行多陣就返屋企"做節"啦!!!

 

我係喺︰2006-08-12 07:18 PM 放上黎嫁!!!!! 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]