| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 20 日 星期二  |
| 考試"" |
分類: 未分類 |
今朝5:00就起身溫書,,
琴日唔舒服,,好早訓左,,
都未溫好書就訓><
今日考中史,,
唔係好識,,
都話死期都嫁啦""
果然講得冇錯>3<
可能今次中史都會唔合格""
都諗到嫁啦..
番黎諗住去睇e生,,
點知牙媽出左去><
3:30去睇個陣又話休息""
then,,去左上水睇e生""
行左一陣街,,都冇買野,,
番左屋企,,係度訓覺""
冇野做,,哈哈
諗住抄埋d每日一題,,
個張梓豪係度嘈鬼住哂,,
做埋D小學生先會做口既野""
都唔知佢係米想引人注意>m<
好心佢啦,,又唔係細個喎,,
都14years o啦""
仲做埋d咁口既野>w<
都唔化"口既"
|
2006 年 6 月 19 日 星期一  |
| 好辛苦牙"" |
分類: 未分類 |
今日考I.S..
考口既野唔算難,,
但係要寫好多野,,
我用最未個5mins先做最未個頁><
寫都寫到我手軟,,
有d人最未個冇做到,
都唔合佢點出卷嫁,,
今日10:00就放,,
但係miss lo遲放,,10:20先走>3<
放學個陣落雨,,冇帶"姐",,
慘慘牙""
番到屋企玩左陣電腦就溫書,,
聽日考中史牙""
死期到,,
溫左好耐都唔入腦>m<
then,,唔舒服,,
係咁流鼻水,,感冒又黎啦"" |
2006 年 6 月 18 日 星期日  |
溫書書""  |
分類: 未分類 |
今朝10:50先訓醒""
好少會咁似先起身,,
起身食完野睇左陣電視,,
then..就係度溫書,,
I.S唔可以衰嫁><
唔係口既話比牙哥笑死""
牙媽話同表姐飲茶,,唔想去><
自己去食野,,
初初珊哥叫我陪佢去食野,,
我以為牙媽唔比>m<
so,,我話唔去,
點知牙媽又話唔去飲茶就自己食野..
牙媽又唔早響,,
如果唔係我就同珊哥食啦..
買完m記番屋企,,
食完,,玩左一陣電腦,,
牙媽就番><
又叫我溫書,,
溫到食飯,,今日6:30就食飯lu,,
比平時早左好多就食"
食完係度睇電視>3<
睇睇下,,牙媽就叫我彈琴,,
lee兩日都係咁過><
冇乜特別""
哈哈^^ |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 17 | »
|