今日10:00就醒左..
成日都冇出街牙><
訓醒,,玩左陣電腦
牙哥去左swim,,冇得去,,我整親隻手
玩左一陣""
就係度畫畫,,畫緊張卡送比人^^
kaka''
有三眼仔同埋micky mouse><
牙哥番黎都未畫好""
then,,食飯飯>3<
食完再畫過""
畫完都一點幾,,
我又訓過..
訓左好耐""
訓到4點幾><
琴行打黎我手提話miss唔得閒,,星期2唔駛學琴""
keke^^
訓醒就係度睇書,,
係度睇4葉草1,,
睇到6:10就彈琴,,彈到7:10><
7:10,睇綠光森林lu,,
好好睇><
蘇菲有病好慘牙""
好感動,,
睇到9:00就打日記""
哈哈""
今日冇乜野做到>m<
|