心底話:
別再那麼傷心,,
你傷心時,,
我也在流淚...'',,
1年,,?!希望不是吧,,
1314好嗎...??
==========================
嘩嘩嘩,,
Q00zA好多日都死左呀-333-,,
是但啦,,E家用得番就得LU=]],,
今日本身3:30,,
同[妹] 去銅鑼灣,,
不過佢覺得3家姐都會去,,
s0,,我地又去左藍灣啦,,
係個到爬下石,,
片下石,,唔算悶ge,,
之後hea左陣,,
就一齊食野啦-3333-,,
食完之後,,
就返skw lu,,
同[妹]係耀東hea多左陣,,
就去搵[茶茶],,[彤],,[奶],,佢地,,
鋤左陣d,,
ps:[奶]你算啦-333-,,你抵死嫁啦-v-,,
之後11:15左右就返屋企lu,,
|