| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 15 日 星期五  |
2008-08-15  | 分類: 未分類 | 嘩哈哈哈-333-,,
聽日係最後一日返學啦,,
好野!!,,
今日返學又係做數,,
bio要考生字-口-,,
是但啦- -,,唔識-____-v,,
都諗住drop左佢嫁啦- -v,,
返完學,,
返屋企cel左個頭,,
著新個套3呢@@,,
白牛+灰鞋@@,,0k呢-v-,,
之後同[妹]一齊去左銅鑼灣,,
就圍行左陣,,
之後就去左{e++c}<--(明我打乜呀可?),,
係個刑hea左陣,,
之後係個到食左d野,,
之後就返skw lu,,
再係個到hea左陣,,
就返屋企啦=]]
| |
2008 年 8 月 14 日 星期四  |
2008-08-14  | 分類: 未分類 | 心底話:
s0rry...'',,我逼得你太緊...'',,
別再使我呷醋...'',,好嗎...?
===========================
一早又返學@@,,
今日上堂好正@@,,
做我最中2做個d,,
maths就triangle個d,,
phy就光個d@@,,
s0,,好有心機做@v@"
返完學,,1:45係m記等[妹],,
[妹]遲左小小,,
是但啦,,最緊要係佢記得我姐...'',,
一齊去左吉之島,,
行左陣,,返skw,,
去屈臣屎買d野,,
之後去左天悅買33,,
買左白牛啦xD",,
好野,,
不過白牛襯咩色鞋好...'',,
紅CON好似唔係幾得-口-,,
算啦,,遲d慢慢諗,,
大家比小小意見呀-v-,,
之後一就he左陣,,
之後食野,,
之後又hea-3-,,
之後就返屋企lu>v<"
| |

|