| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 21 日 星期一  |
熱到死,,BBQ?!  | 分類: 未分類 | 心底話:
今日你咁耐都未打電話黎...''我膽心得很/333\,,
我從未愛到,,要生生死死那麼多>333<"
==============================
琴日無咩特別呀,,
晏就去左[l0k]屋企,,
夜晚就同[妹]hea,,
===============================
今日朝早送[妹]返學,,
之後去搵去BBQ ge人,,
有好多人呀@_@,,有:
1.膠彤
2.香蕉
3.我,,NeLs0n大人@v@"
4.妹豬豬>v<"
5.荼荼
6.呀婷
7.文浩
8....中有好多,,唔熟ge- -,,
一齊BBQ到好夜,,
之後妹同班唔熟ge,,同文浩走先,,
唔該曬你呀文浩=]],,
幫我好安全咁送左{呀妹大人}返屋企,,
之後我同其餘ge人玩多左陣,,
最後同[彤],,[荼荼],,吹多陣水,,
之後我就返屋企lu=]]
| |
2008 年 7 月 18 日 星期五  |
2008-07-18  | 分類: 未分類 | 心底話:
你太重要...''常常為你流淚/3333\,,

===========================================
今日一早送左[妹]返學,,
之後我就落左m記hea,,
1:00又上番學校,,
同[妹]食晏,,
就後到我番學上堂,,
個到悶到死- -,,
係到玩電話xP',,
做卷?!~彩你都傻啦=]]
放左之後打左陣波,,
之後番歸沖涼換3,,
之後同[妹]出去藍灣,,
好悶呀/333\,,悶親[妹]添...'',,
之後同[妹]hea左陣,,
之後佢就好趕咁番屋企,,
我之後食左糖水,,就番屋企lu,,
================================
| |

|