| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日我做咩呀...?  | 分類: 未分類 | 心底話:
但我知他永遠願意...
純情奉獻不過徒努,,
還留下傷疤的血印,,
夜半再細數/333\,,
男孩偏偏很需要這宏大志向,,
人沒有愛 沒有方向/口\
===================================================
今日派卷啦-口-,,
好差呀/口\,,
中文:32/80
數學:95/100
chem:66/100
地理61/100
唉,,,好差呀,,點算呀/333\,,
放學之後同[妹]食野,,
個到好多F.2,,0rz..'',,
之後[妹]要返學校,,
我同[wasibi],,[老彭],,佢地打波,,
3:00到..[妹]都黎賣,,
之後一齊打波,,
唔知點解,,唔知我因咩事,,今日好燥,,
係到發皮氣..\口/,,s0rry,,各位,,
之後返屋企,,摺野,,
之後都無咩事lu,,
| |
2008-07-01  | 分類: 未分類 | 心底話:
甘心墊底 襯你的高貴>v<",,
從當初跟她戀愛就似很大件事\口/
你待我,,這麼好,,讚頌你不必經大腦xD"
=========================
今日晏就同[妹]食野,,
之後睇戲,,
睇功夫熊貓,,好gag嫁,,
大家都去睇下啦,,
之後一齊hea左陣,,
都無咩事lu,,
今日早左返屋企,,@@
比面呀爸嘛,,
係屋企食飯-v-=]] | |

|